استقبال از پیکرهای پنج شهید تازه تفحص شده در شیراز

کدخبر: 2137106

پیکرهای پنج شهید دفاع مقدس در بدو ورود به شیراز،در محل فرودگاه شهید آیت‌الله دستغیب، مورد استقبال جمع کثیری از مردم و مسئولان قرار گرفتند.

به گزارش ایسنا،سرهنگ حمیدرضا گرامی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس در این خصوص گفت: چهار تن از این شهدا از تشکیلات نیروی انتظامی و یک تن دیگر از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع مقدس حضور داشته‌اند و آیین وداع با شهدا همزمان با نماز مغرب و عشای سه‌شنبه در حرم مطهر حضرت احمدابن موسی(ع) برگزار می‌شود.

گرامی با بیان اینکه چهارتن از این شهدا، جمعی نیروی انتظامی و یک تن از آنان جمعی سپاه بوده است،گفت: آیین تشییع و بدرقه‌ پیکر مطهر این پنج‌ شهید صبح چهارشنبه 24 آبان راس ساعت هشت صبح و پس از مراسم صبحگاه نیروی انتظامی در شیراز انجام می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یادآور شد که پیکرهای مطهر این پنج شهید، از محل ستاد فرماندهی انتظامی فارس تا میدان قائم در شیراز تشییع می‌شود، گفت: دو شهید از این جمع برای تشییع و تدفین به زادگاه‌شان منتقل خواهند شد.

گرامی گفت: پیکرهای مطهر شهید مهدی کاظمی و مظفر کریم‌زاده به زرقان و فسا منتقل خواهد شد، گفت: پیکرهای مطهر شهیدان عباس دانایی‌پور، جعفر رزمخواه و علی‌محمد نوروزی در شیراز به خاک سپرده می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: