اخبار سینمای ایران؛

پوستر دو فیلم سینمایی رونمایی شد/ فیلم ایرانی به جایزه جشنواره برزیل رسید

کدخبر: 2145673

در میان اخبار سینمایی امروز، رونمایی از پوستر دو فیلم به کارگردانی کیانوش عیاری و مهرداد غفارزاده خبرساز شد.

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تازه ترین اخبار تولیدات سینمای ایران، در تاریخ 25 آذرماه را در این گزارش بخوانید.

تغییر نام «زنگاری» به «بنفشه آفریقایی»

دومین ساخته بلند سینمایی مونا زندی حقیقی که فیلمبرداری آن از آبان ماه در آمل آغاز شده است، از « زنگاری » به «بنفشه آفریقایی» تغییر نام داد.

فیلمبرداری «بنفشه آفریقایی» به کارگردانی مونا زندی حقیقی و تهیه کنندگی علیرضا شجاع نوری که فرم حضور در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر را در زمان مقرر پر کرده است، اواسط هفته جاری به پایان خواهد رسید. تدوین این فیلم توسط بهرام دهقانی همزمان با فیلمبرداری انجام شده است و فیلم پس از پایان فیلمبرداری وارد مرحله صداگذاری خواهد شد.

فاطمه معتمدآریا، رضا بابک و سعیدآقاخانی بازیگران اصلی این فیلم هستند.

*****

رونمایی از پوستر «بیدارشو آرزو» در آستانه اکران عمومی

پوستر فیلم سینمایی «بیدار شو آرزو» به کارگردانی کیانوش عیاری در آستانه اکران عمومی رونمایی شد.

فیلم سینمایی «بیدار شو آرزو» سال 83 با موضوع زلزله مهیب در شهر بم توسط کیانوش عیاری مقابل دوربین رفت اما از آن سال تا کنون فرصت اکران عمومی پیدا نکرده بود. اکنون با برنامه ریزی و مشارکت بنیاد سینمایی فارابی در گروه هنر و تجربه فرصت اکران پیدا کرده است.

پوستر دو فیلم سینمایی رونمایی شد

آئین دیدار این فیلم نیز امشب از ساعت 20 با حضور چهره های فرهنگی و هنری در موزه سینما برگزار خواهد شد.

بهناز جعفری، مهران رجبی ، مهدی جعفری، محمدحسین اکبری، احسان رضوانی، سحر سالاری و زینب زمانی بازیگران فیلم سینمایی «بیدار شو آرزو» هستند.

*****

رونمايی از پوستر جديد «دریا و ماهی پرنده»

جديدترين پوستر فیلم سینمایی «دریا و ماهی پرنده» به کارگردانی مهرداد غفارزاده و تهیه کنندگی امير پوركيان با طراحی بهزاد خورشيدی رونمایی شد.

فيلم «دریا و ماهی پرنده» پس از سه سال انتظار و پس از حضور در جشنواره های معتبر جهانی و دریافت جوایز متعدد از ٢٩ آبان ماه، در گروه هنر و تجربه اکران خود را آغاز كرده و با استقبال خوب مخاطبان روبرو شده است.

پوستر دو فیلم سینمایی رونمایی شد

«دریا و ماهی پرنده» مضمونی اجتماعی دارد و روایتگر داستان زندگی نوجوانی هفده ساله به نام احسان است که توانایی تکلم و شنیدن ندارد. او بدون ارتکاب جرمی در مرکز بازپروری نوجوانان بزهکار در یک منطقه محروم به سر می برد تا اینکه ... .

****

«من یوسفم، مادر» جایزه گرفت

فیلم سینمایی «من یوسفم، مادر» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا فرطوسی، با بازی «عباس غزالی» جایزه بهترین فیلم بخش رقابتی دومین دوره جشنواره فیلم های مستقل برزیل را ار آن خود کرد.

پوستر دو فیلم سینمایی رونمایی شد

فیلم سینمایی «من یوسفم، مادر» نخستین اثر سینمایی محمدرضا فرطوسی در دومین اکران جهانی خود به نمایندگی از سینمای ایران، در بخش رقابتی دومین دوره جشنواره فیلم های مستقل برزیل روی پرده رفت و از طرف اعضای هیئت داوران این جشنواره، جایزه بهترین فیلم به این اثر سینمایی به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا فرطوسی از ایران اهدا شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: