فروزنده در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مسئولان اختلاف سلیقه‌ها را کنار بگذارند/ همه باید برای حل مشکلات به دولت کمک کنیم

کدخبر: 2154009

عضو جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب اسلامی گفت:حل مشکلات کشور با وحدت کلمه امکان پذیر است و مسئولان باید اختلاف سلیقه‌ها را کنار بگذارند.

لطف الله فروزنده عضو جبهه مردمی نیرو های انقلاب اسلامی در گفت وگو با خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ، با اشاره به بیانات روز گذشته مقام معظم رهبری در دیدار با هزاران نفر از مردم قم، اظهار کرد: رهبر انقلاب نکاتی را مطرح کردند که قابل تامل است. اولین نکته اینکه در قضایای اخیر ماهیت پلید آمریکا روشن و مشخص شد که به کمتر از نابودی ملت ایران فکر نمی کند.

وی ادامه داد: رهبری همچنین به آمریکا اخطار دادند که این ماجراجویی ها، حمایت از جریان های آشوب گر و فتنه گر بی پاسخ نخواهد ماند. همچنین ایشان هشدار دادند که باید ملت و مسئولان مراقب باشند، چون دشمن از هر بستر و زمینه ای استفاده می کند.

عضو جبهه مردمی نیرو های انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در این دیدار به وحدت و انسجام دعوت کردند، گفت: وحدت و انسجام رمز پیروزی ملت است. همه باید بدانند آنچه که می تواند ملت ایران را رشد و بالندگی دهد، وحدت حول محور ولایت است.

فروزنده با بیان اینکه همه وظیفه دارند به مسئولان برای حل مشکلات کمک کنند، گفت: در کشور مشکلاتی داریم که بخشی از آن به مسائل درونی و بخشی هم به مسائل بیرونی مربوط می شود، لذا همه باید با دولت همکاری کنند تا در جایگاه قوه مجریه بتواند مشکلات مردم را حل کند.

سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی تاکید کرد: ملت ما با انگیزه و شجاع است در اغتشاشات اخیر هم دیدیم که به میدان آمدند، اعمال فتنه گران را محکوم و یک بار دیگر با نظام و رهبری تجدید میثاق کردند.

وی اضافه کرد: باید برای خدمت به ملت بزرگ و هوشیار ایران تلاش کنیم، دولت و مجلس باید بستر مشارکت مردم به ویژه در عرصه اقتصادی را فراهم کنند.

فروزنده پیشنهادی در زمینه حل مشکلات داخلی داد و اظهار کرد: باید تولیدکنندگان داخلی و سرمایه گذاران تشویق و حمایت شوند، جلوی واردات گرفته شود به ویژه ورود کالا هایی که مشابه آن در داخل وجود دارد.

عضو جبهه مردمی نیرو های انقلاب اسلامی با بیان اینکه ضروری است استاندارد کالای ایرانی را افزایش دهیم، تصریح کرد: قاچاق کالا سم مهلکی برای اقتصاد کشور است و باید با آن مبارزه جدی کرد.

وی ادامه داد: حل مشکلات کشور با وحدت کلمه امکان پذیر است. مسئولان برنامه ریزی کنند و اختلاف سلیقه ها را کنار بگذارند. فضای مجازی را مدیریت کنیم کسی مخالف این فضا نیست، اما هیچ کشوری در دنیا اجازه نمی دهد دشمنانش از این فضا بهره ببرند.

سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: باید فضای مجازی به بستری برای رشد و آگاهی مردم تبدیل شود نه اینکه بستری برای فساد، انحراف، از بین بردن فرهنگ کهن ایرانی و سازمان دهی نیرو های ضد انقلاب شود.

فروزنده با بیان اینکه اکنون زمان تسویه حساب های سیاسی نیست، ادامه داد: همه باید در این شرایط دست به دست هم بدهیم چراکه دشمن به کمتر از نابودی ما فکر نمی کند، ضروری است بیش از گذشته منسجم باشیم و همه پشت سر رهبری حرکت کنیم تا کشور به سمت رشد و پیشرفت هر چه بیشتر حرکت کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: