سالاری‌ در شورای شهر تهران مطرح کرد؛

بهتر است پادگان‌ها در شهر بمانند

کدخبر: 2154650

عضو شورای شهر تهران با اشاره به موضوع‌ انتقال‌ پادگان ۵۰ هکتاری ۰۶ در پاسداران گفت: قرار است بیش از یک میلیون مترمربع‌ در این محل بارگذاری‌ شود که این موضوع ترافیک محدوده را بحرانی‌تر می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ محمد سالاری عضو شورای شهر تهران در سی و هفتمین جلسه شورای شهر تهران که امروز(یکشنبه) برگزار شد، در تذکر پیش از دستور جلسه شورای شهر تهران خواستار عدم انتقال پادگان 50 هکتاری 06 در محدوده پاسداران و دولت شد.

سالاری با بیان اینکه محدوده خیابان پاسداران و دولت به لحاظ سرانه ترافیک وضعیتی بحرانی دارد، اظهار کرد: قرار است بیش از یک میلیون مترمربع به جای این پادگان بارگذاری شود که در این شرایط اگر قرار باشد پادگان به خارج از شهر برود و چندین برابر بارگذاری شود، بهتر است که پادگان ها در شهر بمانند .

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه در طرح جایگزینی این پادگان سهم شهرداری 30 درصد و سهم طرف دیگر 70 درصد است ، اظهار کرد: از شهرداری می خواهم با این کار مخالفت کند تا این پروژه اجرا نشود.

سالاری در ادامه به مسئله ساختمان پالادیوم اشاره کرد و گفت: در زمان همین مدیریت شهری با شهردار منطقه قراردادی بسته شد که از طریق پل این ساختمان به ساختمان روبرویی متصل شود.

وی افزود: چون این قرارداد صحیح نیست ، باید جلوی ادامه کار گرفته شود و از شهرداری می خواهم هر چه زودتر نسبت به آن اقدام کند. انتهای پیام/

وضعیت بحرانی خیابان پاسداران و دولت به لحاظ ترافیک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: