خدمتکار به فارس خبر داد

تمدید دوباره شرکت در آزمون حفظ و مفاهیم قرآن/ نام‌نویسی بیش از ۱۱۰ هزار نفر تا امروز

کدخبر: 2155398

مدیر آموزش معاونت قرآن و عترت ارشاد با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۱۱۰ هزار نفر در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم نام‌نویسی کرده‌اند، از تمدید دوباره مهلت ثبت‌نام در این آزمون خبر داد.

مرتضی خدمتکار مدیر آموزش معاونت قرآن و عترت ارشاد با اشاره به برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم، گفت: نام نویسی در این آزمون از 18 آذرماه آغاز شد و تاکنون 110 هزار و 56 نفر در این آزمون نام نویسی کرده اند.

وی به استقبال از این آزمون اشاره کرد و افزود: با توجه به درخواست استان ها مهلت نام نویسی در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن تمدید شد و علاقه مندان تا 6 بهمن ماه فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند.

خدمتکار با بیان اینکه آزمون کتبی تمامی رشته ها 10 اسفندماه برگزار می شود، خاطر نشان کرد: آزمون کتبی تمامی رشته ها پنج شنبه 10 اسفندماه به صورت همز مان در 420 مرکز آزمون برپا می شود. آزمون الکترونیکی درک معنا و تدبر در قرآن نیز شنبه 12 اسفندماه و آزمون شفاهی حفظ قرآن ویژه دانش آموزان و بزرگسالان (ویژه حافظان قرآن) 12 تا 17 اسفندماه در مراکز آزمون برگزار خواهد شد.

به گزارش فارس، آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم امسال برای نخستین بار تجمیع و به همت مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: