همراه با شهدا؛

زندگی نامه شهید قربانعلی ابراهیمی

کدخبر: 2155686

گوشه‌ای از زندگی‌نامه شهید قربانعلی ابراهیمی از شهدای هشت سال دفاع مقدس را در اینجا بخوانید.

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حماسه دفاع مقدس روز به روز بالنده تر شد و جوانان ما چونان کوهی استوار در برابر تهاجم دشمن ایستادند. مقدس ترین و با ارزش ترین استقامت، دفاع از عقیده است و بدون شک دوران هشت ساله جنگ تحمیلی عراق علیه ایران از افتخارات بزرگ و بی نظیر ایران اسلامی است.

شهادت زندگانی جاودانه یافتن است؛ اوج و عروج تعالی است. شهادت تکامل ایمان و نهایت خلوص قلب هاست. شهادت مردن تحمیلی نیست، انتخاب آزادانه و آگاهانه است؛ خلوت عاشق و معشوق است.شما می توانید در ادامه شرح کوتاه زندگی شهید قربانعلی ابراهیمی یکی از شهدای دوران دفاع مقدس را بخوانید؛

قربانعلی ابراهیمی، فرزند رستمعلی دوران متوسطه را در مدرسه ی امیرکبیر گذاند و در همان دوران با آغاز جنگ تحمیلی عازم جبهه شد. بعد از ازدواج صاحب دو فرزند دختر و دو فرزند پسر شد. در تظاهرات و راهپیمایی ها علیه رژیم شرکت داشت و همیشه بر علیه منافقین شهار می داد و می جنگید. همه را به شرکت در تظاهرات و مسجد رفتن و نماز خواندن تشویق می کرد. به انقلاب و نظام خیلی وابسته بود و باعث شد بیشتر افراد خانواده اش وارد سپاه شوند.

رای فیلم برداری و گرفتن عکس همراه یک سرباز به منطقه ی دریش که در روز قبلش آنجا با ضدانقلاب درگیری شده بود رفت. در راه متوجه شده بود که ضدانقلاب در دره کمین کرده اند. چون همرزمش شهید طالعی همراه 4 نفر قبلاً به آنجا رفته بودند، برای خبر کردن آنها می رود ولی وقتی رسید او شهید شده بود. در همان زمان خودش با ضدانقلاب درگیر شد و مورد اصابت گلوله قرار گرفت و سرانجام در منطقه ی دریش در اثر اصابت گلوله با پا و کمرش مجروح شد و در اثر خونریزی به شهادت رسید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: