مدیر بخش آف استیج به مهر گفت:

مسئولیت مخاطبان «طلوع ۷:۱۴ دقیقه» با تئاتر فجر است/ بیمه افراد

کدخبر: 2156175

مدیر بخش آف استیج سی و ششمین جشنواره تئاتر فجر اعلام کرد مسئولیت مخاطبان نمایش «طلوع ۷:۱۴ دقیقه» که قرار است با اتوبوس به خارج از شهر منتقل شوند، با جشنواره است.

حمید پورآذری مدیر بخش آف استیج سی و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر درباره این موضوع که مسئولیت مخاطبان نمایش «طلوع ۷:۱۴ دقیقه» به کارگردانی سعید بهنام خانیکی که قرار است طی اجرا به خارج از شهر تهران منتقل شوند با کیست و تدابیر در نظر گرفته شده برای حفظ ایمنی مخاطبان چیست، به خبرنگار مهر گفت: بلیت این اجرا از طریق سایت فروش بلیت آثار جشنواره فروخته می شود و به سایت هم اعلام می کنیم که دستورالعمل مورد نظر برای اینکه مخاطبان به چه شکل و چگونه در این اجرا حضور داشته باشند در زمان خرید بلیت درج شود.

وی ادامه داد: اتوبوس های مدنظر از اتوبوس های بین شهری و دارای بیمه هستند. ضمن اینکه حتما از حضور یک بهیار به عنوان همراه در هر اجرا استفاده خواهیم کرد.

مدیر بخش آف استیج جشنواره سی و ششم تئاتر فجر اظهار کرد: من هم سعی می کنم در هر سه اجرای نمایش «طلوع ۷:۱۴ دقیقه» حضور داشته باشم. همچنین برای این سه اجرا با نیروی انتظامی هماهنگی های لازم انجام شده است و در هر اجرا نماینده حراست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز حضور دارد.

پورآذری در پایان تأکید کرد: در کل مسئولیت مخاطبان نمایش «طلوع ۷:۱۴ دقیقه» با جشنواره بین المللی تئاتر فجر است.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: