در دانشگاه امیرکبیر برگزار می شود؛

کنفرانس بین المللی سیستم‌های الکترونیک قدرت و محرکه‌های الکتریکی

کدخبر: 2166477

سیستم‌های الکترونیک قدرت و محرکه‌های الکتریکی برای نهمین دوره به منظور افزایش سطح دانش فنی و علمی ۲۵ و ۲۶ بهمن ماه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ کنفرانس بین المللی سیستم های الکترونیک قدرت و محرکه های الکتریکی (PEDSTC) طی هشت دوره در دانشگاه های برتر کشور به منظور افزایش سطح دانش علمی و فنی در زمینه سیستم های الکترونیک قدرت و محرکه های الکتریکی، برگزار می شود.

این کنفرانس با مشارکت انجمن علمی الکترونیک قدرت ایران و انجمن بین المللی برق و الکترونیک(IEEE) ایران برگزار می شود.

«نمایه شدن تمام مقالات پذیرفته شده در وبگاه IEEEXplore»، «ارزیابی مقالات توسط کادر داوری متخصص شامل اعضای هیئت علمی دانشگاههای تراز اول داخلی و خارجی»، «تمرکز با رویکرد صنعتی و کاربردی بر مفاهیم الکترونیک قدرت، ماشینها و محرکه های الکتریکی »،« تمرکز بر سایر زمینه های وابسته، همچون ریزشبکه ها و شبکه های هوشمند و کیفیت توان »، « برگزاری کارگاه ها، سخنرانی های صنعتی، نمایشگاه جانبی، میزگرد، متخصصین و مدیران صنعت و بخشهای دولتی و خصوصی » از ویژگی های این کنفرانس به شمار می رود.

نشست تخصصی با عنوان «موانع توسعه داخلی در صنعت برق»، 7 کارگاه تخصصی، هشت نشست و ... از برنامه های این کنفرانس به شمار می روند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: