بختیاری زاده: فولاد عشق مردم خوزستان است/ مقابل پیکان بد بودیم و شکست خوردیم

کدخبر: 2167702

مربی دروازه بان‌های فولاد خوزستان گفت: فولاد عشق مردم خوزستان است و متاسفانه چند هوادار در دیدار با پیکان با اعتراض هایشان، عشق شان را تخریب کردند.

فرشاد بختیاری زاده در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شکست تیم فولاد خوزستان مقابل پیکان بیان کرد: در نیمه نخست خیلی بد بازی کردیم و شکست خوردیم. توانایی تیم فولاد بالا است و نیمه نخست را بد شروع کردیم و شکست خوردیم. پیکان امروز با بازیکنان جدیدش بازی کرد و آنها جوان بودند و کار را برای ما سخت کردند. دنبال بهانه نیستیم و باید با قدرت کار کنیم تا بتوانیم در آینده نتیجه بگیریم، هر چند در این دیدار 2 بار توپ به تیرک برخورد کرد که اگر گل می شد، می توانستیم برد شیرینی را کسب کنیم.

او افزود: حالا هم اتفاقی رخ نداده است و ما شرایط خوبی در جدول رده بندی لیگ داریم. هواداران فولاد امروز ( پنج شنبه ) تا دقیقه 90 تیم را تشویق کردند و پس از بازی هم خیلی محترمانه رفتار کردند و هیچ اتفاقی رخ نداد اما متاسفانه تعداد کمی از هواداران که جوان هستند، تحت تاثیر جو ورزشگاه قرار می گیرند و رفتارهایی انجام می دهند که سبب برهم خوردن وضعیت روحی و روانی بازیکنان می شود.

بختیاری زاده ادامه داد: خداراشکر مدیریت قوی در راس مدیریت باشگاه فولاد خوزستان قرار دارد و آنها با اعتراض 4-5 نفر تغییراتی انجام نمی دهند. طرفداران واقعی فولاد امروز خیلی زیاد تیم را تشویق کردند و بالاخره فوتبال است و برخی مواقع توپ توی دروازه نمی رود اما باید خوب کار کنیم تا دیگر یک نیمه را به راحتی از دست ندهیم و سپس به فکر جبران باشیم. به تماشاگران واقعی حق می دهیم که اعتراض کند اما نباید تیم و باشگاه تخریب شوند، چون فولاد عشق مردم خوزستان است و کسی با عشقش این کار نمی کند. 2 ماه سخت و پرفشار را پیش رو داریم و امیدوارم بتوانیم با کمک هواداران و مدیریت به هدفی که داریم، برسیم.

مربی دروازه بان های فولاد خوزستان درباره پشت پرده اعتراض هواداران خاطرنشان کرد: من دوست ندارم درباره این موضوع صحبت کنم. شغل ما به گونه ای است که یک روز هستیم و یک روز می رویم. کار مربیگری خیلی سخت است و فشار بسیاری روی کادرفنی وجود دارد. اراده ای بین تمام کارکنان فولاد ، بازیکنان و مربیان است و تمام تلاش شان را می کنند تا این تیم به ثبات برسد. ما هدفی را در لیگ هفدهم دنبال می کنیم که تلاش خواهیم کرد به آن برسیم و دل هواداران را شاد کنیم.

وی در خصوص عملکرد حامد لک گفت: حامد دروازه بان ملی پوش ما است و در بدترین شرایط از او حمایت می کنیم. لک در این فصل عملکرد فوق العاده ای داشته است و ممکن است هر بازیکنی اشتباه کند اما تلاش حامد را می بینم که با انگیزه کار می کند و می خواهد به هدفش برسد. احسان مرادیان هم رقیب و رفیق لک است که بسیار خوب تمرین می کند و قطعا اگر تیم دیگری بود، ثابت بازی می کرد. من مربی، شرمنده احسان هستم که او نتوانسته زیاد بازی کند و هرچند شرایط فنی و اخلاقی بسیار خوبی دارد.

مربی سابق استقلال خوزستان درباره طلبش از این باشگاه اظهار کرد: دوستان ما در باشگاه استقلال خوزستان زحمات ما را ندیدند و یا نمی خواستند ما را ببینند. ما با دست خالی در فصل گذشته از گروهمان در لیگ قهرمانان آسیا صعود کردیم و با الهلال که به فینال آسیا راه یافت، بازی قابل قبولی به نمایش گذاشتیم اما متاسفانه ما را نمی بینند و توجهی به ما ندارند. با مسئولان استقلال خوزستان توافق کردیم تا 50 درصد پول مان را بدهند تا به باشگاه مشکلات مالی بیشتری اضافه نشود اما انگار ما وجود داریم و کسی پاسخگوی ما نیست. حرف اول و آخر را قانون می زند و ما هم از طریق مراجع قانونی پیگیر طلب مان هستیم. وکیل مان تمام کارهای اداری را انجام می دهد و فکر می کنم به زودی به پول مان می رسیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: