میرزاده: مرفه‌تر مرفه‌تر شدن و محروم‌ محرومتر شدن در بین استانها حاصل کار ما است

کدخبر: 2169412

نماینده مردم گرمی در مجلس گفت که خیلی راحت اسم برخی استانها را به عنوان محروم گنجانده‌ایم ولی محروم‌تر از آنها را فراموش کرده‌ایم. مرفه‌تر مرفه‌تر شدن و محروم‌ محرومتر شدن در بین استانها حاصل کار ما است.

به گزارش ایسنا، سید حمایت میرزاده نماینده مردم گرمی، در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز (دوشنبه) ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) و تسلیت به بازماندگان حادثه سقوط هواپیمای تهران یاسوج و گرامیداشت یاد شهدای ۲۹ بهمن سال ۵۶ آذربایجان، در خصوص عدم تهیه اساسنامه سازمان هواپیمایی و شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هواپیمایی طبق بند یک ماده ۵۳ قانون احکام دائمی برنامه ‌های توسعه تذکر داد و در تذکری به وزارت کشور گفت: این تذکر به خاطر عدم تهیه آیین نامه اجرایی جمع آوری و دفع بهداشتی زباله‌های روستاها جزء یک بند ب ماده ۲۷ برنامه ششم است.

وی در خصوص عدم تهیه فهرست اولویت‌های صنعتی بند الف ماده ۴۶ برنامه ششم توسعه به وزارت صنعت و معدن و تجارت تذکر داد.

نماینده مردم گرمی ادامه داد: همچنین تذکر به وزارتخانه‌های مربوطه به خاطر عدم تهیه برنامه‌های عملیاتی دستگاه‌های اجرایی برای افزایش بهره‌وری بند الف ماده ۵ برنامه ششم و آیین نامه اجرایی کاهش تلفات انرژی در بخش ساختمان تبصره جزء یک بند الف ماده ۴۳ برنامه ششم و آیین نامه اجرایی معافیت از پرداخت سهم بیمه کارفرمایان که به جذب فارغ التحصیلان دانشگاهی اقدام می‌کند و تبصره ماده ۷۱ برنامه ششم آیین نامه اجرایی بیمه بیکاری اصحاب فرهنگ، هنر رسانه و صداوسیما، تبصره بند «ه» ماده ۹۲ برنامه ششم.

وی افزود: همچنین بهبود بخشیدن وضعیت زندان‌ها و بازداشتگاه‌ها تبصره پ ماده ۱۱۳ برنامه ششم و همچنین عدم تهیه آیین نامه‌های اجرایی مربوط به قانون هوای پاک و نظام جامع مهارتی و آیین نامه اجرایی تبصره ۱۰ ماده واحده قانون پیشگیری و مقابله با تقلب در تهیه آثار علمی.

میرزاده همچنین در تذکری به دولت و مجلس در خصوص عدم توجه به اصل سوم و ۴۸ قانون اساسی در موضوع تبعیض در بررسی لایحه بودجه گفت: خیلی راحت نام استانها و مناطق را به نام محروم گنجانده‌ایم ولی محروم‌تر از آنها را فراموش کرده‌ایم. به بهانه ایجاد ردیف جدید، بر ردیف‌هایی که از قبل انقلاب ایجاد شده صحه می‌گذاریم. مرفه مرفه‌تر شدن و محروم محروم‌تر شدن هم بین دستگاه‌ها و هم بین استانها حاصل کار ما است.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: