مقدسی: سازمان خصوصی سازی به مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هیچ توجهی نکرده است

کدخبر: 2169416

نماینده مردم اراک در مجلس با انتقاد از اینکه سازمان خصوصی سازی به مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هیچ توجهی نکرده است، گفت که شرکت هپکو اراک همچنان در شرایط بحرانی است.

به گزارش ایسنا، مهدی مقدسی نماینده مردم اراک در جلسه علنی امروز در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز (دوشنبه) ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) و تسلیت به بازماندگان حادثه سقوط هواپیمای تهران - یاسوج، در تذکری به وزیر اقتصاد گفت: متاسفانه سازمان خصوصی سازی به مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هیچ توجهی نکرده و شرکت هپکوی اراک همچنان بحرانی است. از وزیر اقتصاد انتظار داریم نسبت به تعیین تکلیف این شرکت بزرگ تولیدی ماشین آلات راهسازی اقدام کند.

وی در تذکری به وزیر کشور بیان کرد: علیرغم اینکه شهرداری تبریز خوشبختانه از تیم ورزشی حمایت می‌کند اما مانع از انجام فعالیت تیم شهرداری اراک می شوند. دو بار در این باره تذکر دادیم حتما باید سوال کنیم تا پاسخگوی نماینده باشند؟ تذکر را جدی بگیرید. وزیر صنعت معدن و تجارت مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی در خصوص کارخانجات اراک، ماشین سازی، هپکو را جدی بگیرید و قول ۱۵ روزه را عملیاتی کنید که کارگران شب عید دچار مشکل نشوند.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: