نامه سرگشاده بسیج اساتید تهران بزرگ به وزرای کشور و اطلاعات:

غفلت از اصول اولیه حرفه‌ای، انتشار پیام‌های خیالی از پایتخت و ام القرای جهان اسلام را در پی دارد

کدخبر: 2170860

بسیج اساتید تهران بزرگ طی نامه‌ای به وزرای کشور و اطلاعات تاکید کردند که مبادا با غفلت از برخی سیاست گذاری‌های اولیه و حرفه‌ای در حوزه امنیت، موجبات انتشار تصاویر وسوسه کننده و البته خیالی به دشمن خارجی از روند پایتخت و ام القرای جهان اسلام را فراهم کند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، بسیج اساتید تهران بزرگ طی نامه ای سرگشاده به وزرای کشور و اطلاعات آوردند: مبادا با غفلت از برخی سیاست گذاری های اولیه و حرفه ای در حوزه امنیت، موجبات انتشار تصاویر وسوسه کننده و البته خیالی به دشمن خارجی از روند پایتخت و ام القرای جهان اسلام را فراهم کند.

متن کامل این نامه به شرح ذیل است:

« حضور آقایان محترم

حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید محمود علوی وزیر محترم اطلاعات

جناب آقای دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر محترم کشور

با سلام و احترام

انقلاب اسلامی ثمره خون هزاران شهید و فداکاری فرزندان این مرزوبوم در راستای تأمین استقلال، حاکمیت ملی، امنیت، آزادی و حاکمیت ارزش های الهی در این سرزمین بوده و نظام جمهوری اسلامی برآمده از اراده قاطبه ملت بزرگ و مقتدر ایران، مأمور به تحقق این اهداف است.

در شرایطی که استکبار جهانی بیش از گذشته و با پیچیدگی و اتخاذ روش های شیطانی و ترفندهای نوین کمر به تضعیف و نابودی این شجره طیبه یعنی ملت شریف ایران، هویت، آرمان ها و دستاوردهای او بسته و از هیچ اقدام شیطانی و خباثت آلود فروگذار نمی کند، راهپیمایی سراسری و باشکوه بیست و دوم بهمن، به یادآوری حماسه شگفتی ساز و دشمن شکن ملت ایران در سال 1357تبدیل شده که با گام های مصمم آحاد این ملت رقم خورد و دشمن را بار دیگر منکوب اراده سازش ناپذیر خود نمود.

این حضور باشکوه بلاشک پیروزی دیگری برای ملت و گامی بلند در تحقق آرمان های مقدس او بود. بار دیگر دوستان ملت، سرافراز و دشمنان او مأیوس گشتند.

تجربه مبارزات طولانی ملت ایران نشان می دهد که هرجا نشان از موفقیت و پیروزی این ملت است، بدخواهان مأیوس، در تلاش در به تلخی کشاندن ذائقه و تخریب روحیه و ناچیز جلوه دادن عظمت پیروزی و اقدام انقلابی ملت ایران بود ه اند.

بسیج اساتید تهران بزرگ به نمایندگی از اساتید بسیجی اقدامات مذبوحانه گروهی فریب خورده در خرابکاری و به شهادت رساندن چند تن از فرزندان و حافظان مظلوم جبهه جهاد نظم و امنیت کشور و تلاش برای مشوه نشان دادن چهره آرام و وضعیت امن ام القرای جهان اسلام و مرکز و حریم امن ملت و امت مسلمان را در راستای همان اهداف شیطانی ارزیابی کرده و وظیفه خود می داند مواردی را به نمایندگی از اساتید دانشگاه های تهران بزرگ متذکر شود.

پیش تر خطاب به ملت شریف ایران متواضعانه می گوییم که فرزندان بسیجی شما با پیروی از فرامین رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مصمم به دفاع از دستاوردها بوده و در جهت تحقق آرمان های الهی و انقلابی شما همچون گذشته پای میثاق و پیمان خود ایستاده و آماده جانفشانی در این راه مقدس است.

اما از شما وزرای مسئول در حوزه نظم و امنیت کشور، انتظار هوشیاری و اقدام به موقع و پیشگیرانه در خنثی سازی توطئه ها و اقدامات شیطانی دشمن در حراست از قانون و نظم و دستاوردهای معنوی و هویتی ملت شریف ایران و حفاظت از جان فرزندان و اموال و دارایی های آحاد ملت را داریم، در همین راستا قویاً متذکر می شویم تا مبادا با غفلت از برخی سیاست گذاری های اولیه و حرفه ای در حوزه امنیت، موجبات انتشار تصاویر وسوسه کننده و البته خیالی به دشمن خارجی از روند پایتخت و ام القرای جهان اسلام را فراهم کند.

به فریب خوردگانی که حرکت در سراب ترسیم شده توسط دست ها و قلم های پنهان و آشکار اجانب و دشمنان هویت و همبستگی و دین و آیین این ملت را به همراهی و همگامی با ملت، ترجیح داده اند توصیه می کنیم که مراقب نقشه های نابود کننده و بی سرانجامی که اجانب برایشان طراحی کرده اند، باشند و ناخواسته آب به آسیاب منافع دشمنان نریزند و همچنین با اقدامات مخرب، خود را از دامان پرمهر و عطوفت و ید واحد و قدرت آفرین و امنیت بخش ملت جدا نسازند و بدانند که پای گذاشتن در چنین مسیرهایی جز تباهی و بدنامی و طرد شدن توسط ملت نتیجه ای نخواهد داشت، گو اینکه در اراده نظام اسلامی برای حراست از ملت و دستاوردهای او نیز خللی ایجاد نخواهد کرد.

وزرای محترم کشور و اطلاعات، باید به اجانب و دشمنان ملت ایران اخطار کرد که این گونه اقدامات، ملت بزرگ ایران را در انتخاب سرنوشت ساز خود در 22 بهمن 1357 برای کسب استقلال و حاکمیت ملی و ارزش الهی و تأسیس نظام جمهوری اسلامی و مردمسالاری دینی و اراده او در طی کردن راه نوید بخشی که آرمان های انقلاب او در کوتاه کردن دست اجانب از مقدرات این کشور و حمایت از مستضعفان و محرومان به ویژه ملت مظلوم فلسطین ترسیم کرده، ذره ای خلل و درنگ ایجاد نخواهد کرد و فرزندان بسیجی این ملت در مسیر غرور آفرین پیشین، همواره پیشتاز خواهند بود.»

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: