شاکری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ترامپ در حدی نیست که برای ایران شرط بگذارد/برجام ربطی به قدرت دفاعی ایران دارد

کدخبر: 2172011

دبیرکل جمعیت جانبازان گفت: ترامپ در حدی نیست که برای ایران شرط بگذارد و ما هیچگاه به بیگانگان اجازه بازدید از مراکز حساس خود را نمی‌دهیم.

مجتبی شاکری دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در گفت وگو با خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ، درباره 6 شرط ترامپ برای ماندن در برجام، اظهار کرد: ترامپ در حد و اندازه ای نیست که برای ایران شرط بگذارد.

وی ادامه داد: نوع برخورد ترامپ از دوران تبلیغات انتخاباتی و ابتدای روی کار آمدنش نسبت به برجام تهاجمی بود و زیاده خواهی های زیادی را مطرح می کند.

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی تاکید کرد: زیاده خواهی ترامپ در وضعیتی مطرح می شود که آمریکا نقض کننده برجام بوده است.

شاکری با بیان اینکه در جریان برجام هر کدام از طرف ها تعهداتی را پذیرفتند، گفت: بنا بر اعلام تمامی دستگاه های بین المللی ایران تاکنون به تعهدات خود عمل کرده است.

وی بیان کرد: آمریکا در جایگاه نقض کننده برجام قرار دارد و مسئولان ما باید به لحاظ اصول دیپلماسی و حقوقی نسبت به آمریکا تهاجم داشته باشند.

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه کشوری که باید پاسخگوی نقض تعهدش باشد برای ما شرط و شروط می گذارد، ادامه داد: ما به تمامی تعهدات در نطنز، فوردو و اراک عمل کردیم و با فهرست های متعدد تحریم آمریکا روبه رو شدیم.

شاکری تصریح کرد: این سوال جدی برای مردم مطرح است که چرا بعد از 30 بار نقض برجام به وسیله آمریکا، مسئولان تاکنون اقدامی عملی انجام نداده اند.

وی با اشاره به اینکه باید ناقض برجام را گوش مالی دهیم، اظهار کرد: آمریکا درصدد است تا برجام های دو، سه و ... را به ما تحمیل کند و از این راه فروپاشی نظام را رقم بزند.

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی گفت: برجام چه ربطی به قدرت دفاعی ایران دارد که در شروط ترامپ به آن اشاره شده است. ما هیچگاه به بیگانگان اجازه بازدید از مراکز حساس خود را نخواهیم داد و برای تقویت قدرت دفاعی هم از کسی کسب اجازه و تکلیف نمی کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: