کانال«بشارت» شبکه قرآن و معارف سیما رونمایی شد

کدخبر: 2172226

با حضور جمعی از مدیران شبکه قرآن و معارف سیما در اداره کل بازار محتوا معاونت فضای مجازی رسانه ملی از «کانال بشارت» این شبکه رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر ، با دعوت اداره کل بازار محتوا معاونت فضای مجازی رسانه ملی، جمعی از مدیران شبکه قرآن و معارف سیما از این اداره کل بازدید و در حاشیه این بازدید از کانال «بشارت» ویژه طرح های قرآنی بشارت این شبکه رونمایی شد .

در این جلسه سعید مقیسه مدیر کل بازار محتوا معاونت فضای مجازی با بیان اینکه طرح قرآنی بشارت که یازدهمین دوره خود را سپری کرده و در آن تمامی نهادهای قرآنی شرکت دارند و از جمله طرح های بزرگ قرآنی رسانه ملی می باشد، از طراحی و امکان نمایش تمامی برنامه های بشارت در شبکه قرآن و دیگر شبکه های صدا و سیما در کانال تازه تاسیس بشارت خبر داد .

وی گفت : این امکان برای اولین بار در رسانه ملی برای شبکه قرآن و معارف سیما تدارک دیده شده است و در این فضا یک آرشیو جداگانه که امکان شخصی سازی در قسمت و موضوعات طرح و همچنین نمایش صدا و ویدیو تمام برنامه های بشارت را در قالب یک کانال فراهم گردیده است .

مقیسه ادامه داد: در مقطع کنونی کانال بشارت در اپراتور شیوا که در داخل سازمان می باشد فعال است و بزودی و پس از تکمیل محتوا و برطرف کردن نواقص قابل دسترس برای عموم مردم می باشد .

در ادامه این جلسه دکتر محمدزاده مدیر شبکه قرآن و معارف سیما ضمن تشکر و قدردانی از مدیرکل بازار محتوا معاونت فضای مجازی به جهت فراهم ساختن این امکان، راه اندازی و افتتاح هرچه سریعتر با امکانات بیشتر و بهتر این کانال را خواستار شد.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: