حجت الاسلام خادمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بیست و یکمین دوره ازدواج دانشجویی فردا پایان می پذیرد

کدخبر: 2178264

دبیر بیست و یکمین مراسم ازدواج دانشجویی گفت: بیست و یکمین دوره ازدواج دانشجویی با شرکت ۲۶۸ زوج فردا به پایان می‌رسد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد خادمی دبیر بیست و یکمین مراسم ازدواج دانشجویی در گفت وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ گفت: بیست و یکمین دوره طرح ملی ازدواج دانشجویی (همسفر تا بهشت) از سه شنبه (سوم بهمن ماه) همزمان با ولادت حضرت زینب آغاز شد و تا فردا (21 اسفند ماه) به پایان می رسد.

وی ادامه داد: تا به امروز حدود 20هزار و 458 هزار زوج در این دوره ازدواج دانشجویی ثبت نام کرده اند.

دبیر بیست و یکمین مراسم ازدواج دانشجویی افزود: از 20هزار و 458 زوج بالغ بر 268 زوج از اساتید دانشگاهیان هستند که تا به امروز 10هزار زوج تاکنون به مشهد مقدس اعزام شده اند.

هزینه مراسم ازدواج دانشجویی در بیست و یکمین دوره ازدواج دانشجویی

حجت الاسلام خادمی تصریح کرد: همچنین حدود هشت هزار زوج دانشجو که در مراسم سال گذشته ثبت نام کرده و موفق به تشرف نشده اند، می توانند سال آینده با زوج های دانشجو به مشهد مقدس اعزام شوند.

وی در مورد هزینه مراسم ازدواج دانشجویی در این دوره افزود: این هزینه ها نسبت به دوره های قبل کاهش پیدا کرده است، به طوریکه کمتر از 10 میلیون تومان سال گذشته برای 18 هزار زوج هزینه شد که امسال هم همین عدد را برای 20هزار زوج دانشجو در نظر گرفته شده است.

دبیر بیست و یکمین مراسم ازدواج دانشجویی در پایان به تفکیک ثبت نام دانشگاه ها در این دوره پرداخت و یادآورشد: در دوره بیست ویکم ازدواج دانشجویی، حدود هفت هزار دانشجو از دانشگاه پیام نور، 2 هزار نفر از دانشگاه آزاد، چهار هزار نفر از دانشگاه فرهنگیان، یک هزار و 153 نفر از دانشگاه غیرانتفاعی ثبت نام کرده اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: