مدیر پژوهشی سازمان بسیج دانش‌آموزی در گفت‌وگو با فارس خبر داد

شرکت ۶۰ هزار دانش‌آموز در لیگ علمی «پایا»/ آغاز ثبت‌نام دانش‌آموزان در جشنواره «کارآفرین»

کدخبر: 2179160

مدیر علمی و پژوهشی سازمان بسیج دانش‌آموزی از حضور ۶۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات لیگ علمی «پایا» خبر داد و گفت: دانش‌آموزان پایه‌های هفتم تا یازدهم تا ۲۰ فروردین ماه سال ۹۷ فرصت دارند در جشنواره «کارآفرین» ثبت‌نام کنند.

پرهام علیزاده مدیر علمی و پژوهشی سازمان بسیج دانش آموزی در گفت وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در خصوص «برگزاری لیگ علمی پایا»، اظهار داشت: یازدهمین دوره لیگ علمی پایا که بزرگترین لیگ علمی دانش آموزان جهان اسلام است، با هدف گسترش خدمت رسانی، اشاعه کارگروهی و خودباوری در عرصه علمی، برای همه دانش آموزان مقاطع تحصیلی برگزار می شود.

وی ادامه داد: امسال بیش از 60 هزار دانش آموز در این مسابقات علمی شرکت کرده اند که در مراحل مقدماتی، نیمه نهایی و کشوری برگزار می شود.

مدیر علمی و پژوهشی سازمان بسیج دانش آموزی با بیان اینکه آزمون مقدماتی در سوم ماه جاری برگزار شد، از آغاز ثبت نام جشنواره «کارآفرین» و امکان ثبت نام دانش آموزان پایه های هفتم تا یازدهم در این جشنواره تا 20 فروردین ماه سال ۹۷ خبر داد.

علیزاده با اشاره به برنامه های دیگر سازمان بسیج دانش آموزی بیان داشت: برگزاری کلاس های تقویت بنیه علمی دانش آموزان و آمادگی کنکور، جشنواره های مخترعین و بازدید از مراکز علمی، از جمله برنامه های دیگر سازمان بسیج دانش آموزی است.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: