محل نگهداری مهاجران در انگلیس شبیه بازداشتگاه است

کدخبر: 2179547

بر اساس یک گزارش نظارتی که اخیرا منتشر شده، مهاجرانی که به انگلیس می‌آیند در بزرگترین بازداشتگاه کشور به مدت بسیار طولانی در شرایطی مانند زندانیان نگهداری می‌شوند.

به گزارش ایسنا، یک مامور دولت اظهار کرده که اتباع خارجی در برخی موارد تا چهار سال در مکانی نزدیک فرودگاه هیترو در حومه غرب لندن پناه داده می‌شوند. بازرسان مراجعه کننده به مرکز Harmondsworth دریافتند که حذف منظم مهاجران از این مرکز به دلیل مشکلاتی چون چالش‌های قانونی اخیر یا فقدان مدارک مسافرتی، بطور مداوم با مشکل مواجه شده است.

این گزارش که توسط سازمان بازرسی زندان‌ها صورت گرفته است، هم چنین نشان داد که برخی از بازداشت‌ها به علت نقص در اداره امور داخلی در وزارت کشور انگلیس به تاخیر افتاده است. پیتر کلارک، بازرس ارشد زندان‌ها، اعلام کرد: عدم وجود محدودیت زمانی برای این بازداشت‌ها، به این معنی بود که برخی از این افراد برای دوره‌های بیش از حد طولانی در بازداشت نگهداری شده‌اند.

وی افزود: برای سومین بازرسی متوالی، در زمینه‌های احترام و امنیت این افراد نقایص قابل ملاحظه‌ای یافتیم.

این گزارش نشان داد اگرچه شرایط فیزیکی در این مرکز بهبود یافته اما بسیاری از مناطق آن آلوده بوده، ساس‌ها فراگیر شده و در برخی از نقاط موش‌ها دیده می‌شوند.

در همین حال شواهدی از افزایش دسترسی به مواد مخدر از جمله ماده‌ای روان گردان به نام «اسپایس» وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، مرکز Harmondsworth در نوع خود یکی از بزرگترین مراکز نگهداری مهاجران در اروپا بوده و تا ۶۷۶ بازداشتی مرد را نگهداری می‌کند.

این سایت‌ و سایت‌های مشابه آن برای پناه دادن به اتباع خارجی از جمله مجرمان خارجی و پناه‌جویان مورد استفاده قرار می‌گیرند.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: