آخرین خبرها از تحولات میدانی سوریه؛

عفرین از سه محور هدف حملات نظامیان ترکیه و تروریست‌ها قرار گرفت

کدخبر: 2181488

نیرو‌های ارتش ترکیه و تروریست‌های ارتش آزاد با حمله از سه محور به عفرین، کنترل این شهر را به دست گرفتند.

به گزارش خبرنگار تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، ارتش ترکیه با انجام حملاتی، صبح امروز (یکشنبه) بیش از دو سوم شهر عفرین را به کنترل خود درآورد. نظامیان ترک پس از تسلط بر این شهر خود را به میدان "الوطنیة" در مرکز عفرین رساندند.

لازم به ذکر است که درگیری های گسترده ای میان نظامیان ارتش ترکیه و تروریست های مسلح تحت حمایت آنکارا با گروه های مردمی سوری در داخل عفرین در جریان است.

خبرهای رسیده از داخل شهر عفرین حاکی از آن است که آمار تلفات مردمی امروز در میان شهروندان آواره در عفرین به 5 نفر رسیده است، به علاوه نیروهای ارتش ترکیه و تروریستهای ارتش آزاد با حمله از سه محور شرقی، غربی و شمالی به داخل عفرین، بر این شهر تسلط پیداکردند.

نظامیان ترکیه به همراه تروریست های ارتش آزاد با پشتیبانی هوایی جنگنده های تُرک و آتش سنگین توپخانه سنگین، شهر عفرین را از سمت غربی هدف حملات خود قرار دادند، اما گروه های مردمی در بخش هایی از شهر عفرین نظیر منطقه "محمودیه" و بیمارستان این شهر، مسیر هجوم متجاوزان تُرک را مسدود کردند.

حمله امروز نظامیان ترکیه به مرکز شهر عفرین در حالی بود که نظامیان ترکیه و تروریست های ارتش آزاد، عصر روز گذشته (شنبه) زندان مرکزی این شهر و منطقه الصناعیة در غرب عفرین را به کنترل خود درآورده بودند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: