ابراهیمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

دشمنان می‌خواهند با نفوذ، نظام را از درون متضرر کنند/مسئولان هوشیار باشند

کدخبر: 2201062

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: دشمنان درصدد هستند تا از راه نفوذ، نظام را از داخل متضرر کنند و یا از بین ببرند.

حجت الاسلام و المسلمین حسین ابراهیمی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در گفت وگو با خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ، با اشاره به ابعاد جنگ روانی دشمن در بحث نفوذ، اظهار کرد: با بررسی تاریخ می توان به این نتیجه رسید که آنچه حکومت ها را متضرر کرده، نفوذه بوده است.

وی با بیان اینکه نفوذ دشمنان در گذشته با امروز تفاوت دارد، ادامه داد: دلیل این تفاوت پیشرفت تکنولوژی های بشری است یعنی امروز دشمنان برای نفوذ ابزارهای جدید و نویی دارند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز بیان کرد: اگر نفوذی ها در دستگاهی حضور یابند و جاسوسی کنند، مشکلاتی را ایجاد می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی با تاکید بر اینکه در مقطع فعلی دشمنان زیادی داریم، گفت: دشمنان درصدد هستند تا از راه نفوذ بتوانند نظام را از داخل متضرر کنند و یا از بین ببرند که با یاری خداوند و هوشیاری مردم و مسئولان آرزوی خود را به گور می برند.

وی با اشاره به اینکه مسئله نفوذ اهمیت زیادی دارد و رهبری معظم انقلاب تاکنون بارها در این مورد هشدار داده اند، اظهار کرد: مدیران دو تابعیتی در بحث نفوذ یکی از خطرهای جدی هستند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: دو تابعیتی هم این طرف و هم آن طرف را دارند، همچون برخی که اموال کشور را بردند و به خارج فرار کردند.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی با اشار به ابعاد مختلف نفوذ از جمله در زمینه های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و... تاکید کرد: بخش عمده تخریب هایی که علیه نظام انجام می شود، مربوط به نفوذی ها است.

وی بیان کرد: برخی از نفوذی ها با ورودشان چهره نظام را برای ارباب رجوع خراب می کنند، لذا مسئولان باید آگاه و هوشیار باشند. نفوذی ها همچون میکروبی هستند که اگر وارد بدن می شوند، بیماری ایجاد می کنند لذا باید جلوی ورود آنها را گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی با اشاره به اینکه دستگاه اطلاعاتی کشورمان عملکردی مناسب دارد، بیان کرد: ما در زمینه امنیتی مشکلی نداریم و دستگاه های مسئول امنیت به خوبی و آگاهانه تلاش می کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: