محسنی بندپی اعلام کرد؛

حضور بانوان نابینا در مسابقات بین المللی قرآن سال آینده

کدخبر: 2201580

محسنی بندپی گفت:به جهت تحکیم خانواده و نقش پررنگ زنان، در سال آینده مسابقات زنان تحت پوشش بهزیستی را نیز مانند آقایان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگارحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ انوشیروان محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی کشور در گفتگو با محمد رضا پورمعین خادم القرآن در چهارمین روز از برگزاری مسابقات بین المللی قرآن کریم گفت: سازمان بهزیستی این افتخار را تا در سومین سال در جهت ترویج قرآن و فرهنگ قرآنی در مسابقات با حضور روشندلان عزیز حضور پیدا کرده است، تا در راستای ترویج فرهنگ قرآنی سهمی داشته باشیم.

وی در ادامه ضمن خشنودی از برگزاری مسابقات اظهار کرد: یکی از مسائلی که در فرمایشات مقام معظم رهبری نیز تاکید شده است، اقدامات پیش گیرانه در جامعه است، که با پیدا کردن برنامه ای قرآنی منظم در بین آحاد جامعه گام هایی را تثبیت کردیم، و در دوسال پیاپی سازمان بهزیستی در بین دیگر ارگانها اولین نهادی است که از لحاظ فرهنگی فعالیت های گسترده داشته است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: به طور قطع در مهد کودک ها که متولی مهدکودک ها در سراسر کشور هستم و حدود ۵۷۰ هزار نونهال در این مهدها هستند، برنامه های ویژه در رابطه با قرائت و حفظ و اقامه نماز داریم. همچنین برنامه های قرآنی را برای کودکانی که سرپرستی آنها را داریم همچنین برنامه هایی را برای افرادی که سنین بالای کودکی هستند متناسب با سن آنها در ۶ تا ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۸ سال و ۱۸ سال به بالا داریم.

بندپی اعلام کرد: در محضر مدیران محترم اعلام می کنم که به جهت تحکیم خانواده و نقش پررنگ زنان مسابقات زنان تحت پوشش بهزیستی را نیز مانند آقایان برگزار خواهیم کرد و از دیگر کشورها هم دعوت خواهیم کرد.

گفتنی است؛ عصر امروز مصلی بزرگ تهران میزبان سبزپوشان نیروی انتظامی و حضور حداکثری مستعمین آیات نورانی قرآن کریم بود و در این برنامه متسابقین راه یافته به مرحله نهایی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: