اظهار نظر مهم «عمران خان» درباره تشکیل ائتلاف با احزاب سیاسی پاکستان

کدخبر: 2201837

با نزدیک شدن انتخابات پاکستان، رئیس حزب تحریک انصاف در مورد تشکیل ائتلاف با دیگر احزاب سیاسی نظر خود را اعلام کرد.

به گزارش دفتر منطقهای خبرگزاری تسنیم به نقل از جیو تی وی، «عمران خان» رهبر حزب تحریک انصاف در مورد شائبههای تشکیل ائتلاف در انتخابات آتی گفت: به هیچ وجه با دو حزب نواز و مردم تشکیل ائتلاف نخواهیم داد.

وی تصریح کرد: حزب مردم به ریاست «آصف علی زرداری» رئیس جمهور سابق پاکستان اموال مردم را به تاراج برده و نقش مهمی در وضعیت بد اقتصادی پاکستان دارد.

عمران خان افزود: فساد اقتصادی و پولشویی در حزب نواز هم فراگیر است و ما هیچ علاقهای به تشکیل ائتلاف با افراد و احزاب بدنام نداریم.

رهبر حزب تحریک انصاف بیان کرد: وظیفه اصلی دولت موقت برگزاری انتخابات به صورت سالم و شفاف است، امیدواریم اتفاقات و تلخ و تقلبهای صورت گرفته در سال 2013 تکرار نشود.

این سیاستمدار مطرح پاکستانی که اخیرا 20 نفر از نمایندگان حزبش را به جرم فروش رای اخراج کرد، گفت: وظیفه من برخورد با افرادی بود که حاضر به فروختن رای شده بودند، بررسی و برخورد با خریداران رای به عهده دیگران است.

وی تاکید کرد: اگر خواهان کشوری امن هستیم که سلامت اداری دارد، تمام احزاب باید نقش خود را ایفا کرده و با افراد متخلف برخورد کنند.

عمران خان گفت: 6 روز دیگر بزرگترین جلسه انتخاباتی تاریخ پاکستان در شهر لاهور را برگزار خواهیم کرد تا رقبا بدانند که مردم طرفدار کدام گروه و حزب هستند.

با نزدیک شدن انتخابات پاکستان درحالی که دو حزب مردم ونواز درگیر پرونده های فساد اقتصادی هستند عمران خان سفرهای انتخاباتی خود را به شدت افزایش داده است.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: