توتی: دلیل درخشش صلاح در لیورپول یورگن کلوپ است

کدخبر: 2202092

اسطوره تیم فوتبال رم عقیده دارد یورگن کلوپ عامل درخشش محمد صلاح در این فصل بوده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل، زمانی که محمد صلاح در رم بازی می‌کرد، رابطه خیلی خوبی با فرانچسکو توتی، کاپیتان و اسطوره تیم رم داشت. اکنون توتی درباره درخشش هم تیمی پیشین خود در لیورپول ابراز خوشحالی کرد و گفت: من تا حدودی از درخشش محمد صلاح در فصل اول حضورش در لیورپول شگفت زده شدم ولی با درنظر گرفتن کیفیت بالایی که تیم لیورپول دارد و حضور مربی خوب و کاربلندی مثل کلوپ که از نظر من یکی از بهترین مربیان دنیا است، تعجبم برطرف می‌شود.

او در ادامه صحبت های خود گفت: کلوپ بهترین بازیها را از صلاح می گیرد و به خوبی می داند چه شرایطی را باید برای او فراهم کند تا تیم نتیجه بگیرد و صلاح نیز درخشش خود را داشته باشد.

محمد صلاح هفتمین بازیکن تاریخ لیورپول است که توانست عنوان بهترین بازیکن فصل را به دست بیاورد. آخرین بازیکنی که از لیورپول به این مهم رسید، لوییس سوارس بود که در سال ۲۰۱۴ عنوان بهترین بازیکن لیگ جزیره را به دست آورد.

توتی درباره تقابل رم و لیورپول در لیگ قهرمانان گفت: من بازی‌های لیورپول را در لیگ قهرمانان دیدم و فکر می‌کنم این دیدار برای هر دو تیم دیدار سختی باشد. برای رسیدن به فینال باید یکی از بهترین‌های این فصل لیگ قهرمانان را کنار بزنیم و نباید ترسی برای مقابله با حریف در آنفیلد داشته باشیم.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: