بختیاری در نطق میان‌دستور:

آینده نویدبخش اقتدار ملی است/ عدم توزیع متوازن اعتبارات عامل شدت مهاجرت از روستاهای محروم

کدخبر: 2202119

نماینده بافت در مجلس با بیان اینکه آینده نویدبخش اقتدار ملی است، گفت: همکاری مسئولان برای حل مشکلات کشور ضروری است.

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت، علی بختیاری نماینده مردم بافت در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح امروز (سه شنبه) پارلمان در نطق میان دستور اظهار داشت: مردم حوزه انتخابیه بنده مردمی هستند که در همه صحنه ها از آرمان های امام و انقلاب دفاع کردند به ویژه در دوران دفاع مقدس که هزاران شهید و جانباز تقدیم انقلاب کردند.

وی افزود: به واسطه همین رشادت ها و شهادت های فرزندان انقلاب امروز شاهد آرامش و امنیت در کشور ایران اسلامی هستیم؛ جا دارد از ستاره درخشان سلسله رزمندگان اسلام حاج قاسم سلیمانی که در سایه ولایت و رهبری نقش بی بدیلی را در ایجاد امنیت و دفاع از مظلومان منطقه ایفا کرده است، تشکر نمایم.

*لزوم همکاری مسئولان برای حل مشکلات کشور

بختیاری تصریح کرد: از استاندار کرمان که خود از یادگاران دفاع مقدس است به خاطر تلاش شبانه روزی به ویژه تلاش برای فعالیت های اقتصادی تشکر می نمایم؛ امروز به لحاظ شرایط سیاسی منطقه بیش از هر زمان ضرورت همکاری، هماهنگی و اتحاد تمام جریان های سیاسی و مدیران ارشد دست اندرکاران امور کشور حول محور ولایت و رهبری برای حل مشکلات مردم احساس می شود.

وی یادآور شد: جا دارد از هیأت رئیسه و به ویژه رئیس محترم مجلس شورای اسلامی که همایش و هم اندیشی قوای سه گانه جهت هماهنگی، وحدت رویه و حل مشکلات را تشکیل دادند تشکر نمایم؛ آینده نویدبخش اقتدار ملی است.

وی خاطرنشان کرد: جناب آقای روحانی رئیس جمهور محترم ضمن آرزوی توفیق و سلامتی برای حضرتعالی، در سفر به استان کرمان از ساخت راه آهن سیرجان به کرمان خبر دادید در حالی که مطالعه و مسیریابی طرح راه آهن سیرجان- بافت- کرمان بود که از سال های 88 در پیوست قانون آمده است؛ با کمال تاسف در لحظه اعلام، شهرستان بافت از قلم افتاده است و موج نگرانی مردم را فراهم کرده است.

این نماینده مردم در مجلس ادامه داد: تقاضا می نمایم دستور فرمایید پیگیری و اصلاح لازم صورت پذیرد که احداث راه آهن سیرجان- بافت- کرمان که در مسیریابی قبلی نیز همین بوده است انجام گیرد که از مطالبات به حق مردم است.

بختیاری یادآور شد: برای برقراری عدالت و توزیع متوازن اعتبارت در این خصوص دستور اکید فرمایید درغیر این صورت با این نوع اقدامات همچنان مناطق و شهرستان های بدون زیرساخت که لازمه توسعه اند محروم تر می مانند و مهاجرت شدت می یابد.

وی خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: آقای ربیعی! بارها در جلسات و بیانات خود از غم و اندوه کارگران گفته اید و گاهی نیز برای آنها اشکی ریخته اید که قابل تقدیر است، اما درد و رنج کارگران زحمت کش معدن اسفندقه که از جوانی در گرمای سوزان و سرمای استخوان سوز با تمام وجود جهت احیای معدن سوختند و ساختند به غم اندوه شما نمی افزاید؟

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: