صوفی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

روحانی سعی می‌کند به تعهداتش در جریان انتخابات عمل کند

کدخبر: 2202140

دبیر کل حزب پیشروی اصلاحات گفت: روحانی سعی می‌کند به تعهداتی که در جریان انتخابات به مردم داده عمل کند.

علی صوفی دبیر کل حزب پیش رو اصلاحات در گفت وگو با خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ با اشاره به انتظارات جریان اصلاحات از دولت دوازدهم و تحقق وعده های داده شده اظهار کرد: تغییر رویکرد روحانی بعد از پیروزی در انتخابات عقبه رای وی را مأیوس کرده بود و پیش بینی می شد که ادامه این روند دولت را از اجرای تعهداتش باز دارد.

وی افزود: چندی پیش در بازار ارز و سرمایه اتفاقاتی افتاد که نشان داد نگرانی های اصلاح طلبان درباره عملکرد دولت بی دلیل نبوده است.

صوفی تصریح کرد: اما به نظر می رسد که دولت در رویکردهای خود تجدید نظر و مواضع جدیدی اتخاذ کرده است.

دبیر کل حزب پیش رو اصلاحات بیان کرد: دولت عزم خود را برای کنترل بازار ارز جزم کرده و نقش جهانگیری نیز نسبت به قبل پررنگ تر شده است.

وی ادامه داد: صحبت های اخیر روحانی حاکی از آن است که نگاه وی نسبت به تعهداتی که در جریان انتخابات به مردم داده بود قوی تر شده و سعی می کند تا آنها را عملیاتی کند.

صوفی تاکید کرد: دقیقا نمی دانیم که دولت تا کجا بتواند بر روی مواضع خود ایستادگی کند، در ماه های آینده انتظار داریم شاهد پیشرفت و اقدامات موثری از سوی دولت در زمینه بهبود اوضاع معیشتی مردم باشیم.

دبیر کل حزب پیش رو اصلاحات اضافه کرد: روحانی باید پیشتاز این جریان باشد و دولت موظف است که با شفاف سازی مردم را در جریان امور کشور قرار دهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: