دلایل میزبانی جام جهانی۲۰۲۶ توسط کشور های آمریکای شمالی مشخص شد

کدخبر: 2220195

در نشست هماهنگی و اعلام میزبنی جام جهانی ۲۰۲۶ دلایل انتخاب کشور های آمریکای شمالی اعلام شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در مراسم اعلام میزبانی جام جهانی 2026 با حضور جانی اینفانتینو ،3 کشور آمریکا ،کانادا و مکزیک به عنوان میزبان جام جهانی سال 2026 اعلام شد.

همچنین در جریان این مراسم یکی از مسئولان ارشد فیفا به مقایسه میان دو نامزد حاضر در مراسم پرداخت و به دنبال آن اعلام کرد که 3 کشور آمریکا شمالی از لحاظ میزبانی تعداد بیشتری ورزشگاه و امکانات را دارا می باشند و می توانند به دنبال آن درآمد بیشتری را به دست آورند.درآمد عنوان شده از میزبانی این رقابت ها در سال 2026 نیز در حدود 12میلیارد دلاربرای این 3 کشور عنوان شده است این رقم بیشتر از 2 برابر مبلغ دریافتی کشور مراکش از میزبانی جام جهانی 2026 خواهد بود .

در پایان این نتیجه گیری عنوان شده بود که میزبان های کشور های مشترک المنافع آمریکا شمالی می تواند شهر های ورزشگاه های بیشتری را ساخته و از تکنولوژی نسبتا بسیار بالایی را در اختیار داشته باشند و به دنبال آن برای هر 2نامزد میزبانی درصد پیروزی را عنوان کرد که کشور های مشترک النافع آمریکای شمالی امتیاز 4 از 5 توانستند کسب کنند و مراکش نیز امتیاز 2.4 از 5 را کسب کرد.

بیشتر بخوانید:

پوشیدن لباس داوری در جام جهانی الزامی شد سرمربی جدی ترین حریف ایران در جام جهانی برکنار شد میزبانان جام جهانی ۲۰۲۶ مشخص شدند

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: