فراهانی: مهمترین نیاز امروز کشور حفظ انسجام و یکپارچگی است

کدخبر: 2221948

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در جمع مسئولان گفت: همه موظف‌اند توصیه‌های مقام معظم رهبری را نصب العین قرار داده و از هرگونه ایجاد اختلاف پرهیز کنند.

مجید فراهانی رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در نماز عید فطر درباره ایجاد فضای ناامیدی در کشور اظهار داشت: کشورهای سلطه گر به سرکردگی آمریکا تمام تلاش خود را می کنند تا با اعمال شدیدترین تحریم ها، فضای یاس و ناامیدی را در ایران حاکم کنند.

بیشتر بخوانید

گزیده ای از مهمترین بیانات رهبر انقلاب در خطبه های عید فطر + فیلم

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی روز گذشته به درستی به این نکته اشاره کردند که مهمترین نیاز کشور در شرایط کنونی حفظ انسجام و یکپارچگی است و کسانی که در داخل قصد ایجاد اختلاف بین مسئولان و مردم را دارند مورد نکوهش قرار دادند.

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان با بیان اینکه صداسیما در تقویت انسجام ملی نقش مهمی دارد، گفت: متاسفانه رسانه ملی بعضا تلاش می کند اقدامات دولت در اداره کشور و به خصوص برجام را زیر سوال برد. در حالی که تصویب برجام بدون اجازه مسئولیت نظام امکان پذیر نبود.

به گفته فراهانی، همه مسئولان نظام موظف اند توصیه های مقام معظم رهبری را نصب العین قرار داده و از هرگونه ایجاد اختلاف پرهیز کنند؛ زیرا دشمن به دنبال این است که با توسل به تحریم های اقتصادی، اتحاد موجود بین مردم و مسئولان را از بین ببرد تا پس از آن اهداف خود علیه جمهوری اسلامی را پیاده کند.

وی درباره نابسامانی اقتصادی هفته های اخیر به ویژه در بازار خودرو گفت : خروج شرکت های خودروسازی نظیر پژوسیتروئن، مزدا و رنو از ترس تحریم های آمریکا باعث شده است که بازار خودرو در این روزها دچار التهاب و نابسامانی شود؛ دولت وظیفه دارد تمام تلاش خود را انجام دهد تا در فضای جنگ اقتصادی که توسط آمریکا علیه ملت ایران به راه افتاده، مردم کمترین فشار و آسیب را متحمل شوند.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: