ضرورت تشکیل انجمن مراکز پشتیبانی فنی سینما توسط مدیران

کدخبر: 2222715

نشست تخصصی بررسی راهکارها و مشکلات موجود در فعالیت مراکز پشتیبانی فنی سینما در پاسخ به فراخوان دفتر توسعه فناوری و سمعی و بصری در مجتمع باغ زیبای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان امور سینمایی سمعی و بصری، محمدحسین فرج ـ مدیرکل دفتر توسعه فناوری‌های سینمایی ـ درباره این نشست که با حضور مدیران عامل مراکز پشتیبانی فنی سینمای ایران و کارشناسان دفتر مذکور برگزار شد، گفت: ضرورت تشکیل انجمنی توسط مدیران، اصلاح تعرفه بهره‌برداری برق، مراکز پشتیبانی فنی، پیگیری راهکارهای موثر جهت بهره‌مندی از معافیت‌های مالیاتی، فراهم شدن امکان بازدید از نمایشگاه‌های فنی و تجهیزات در خارج از کشور (هلند) توسط تعدادی از مدیران مراکز پشتیبانی فنی سینما، امکان اعطای تسهیلات جهت ارتقای ابزاری، خرید نرم‌افزار اوریجینال و مشارکت در خرید مکان فعالیت مراکز مورد بحث قرار گرفت.

او همچنین یادآور شد: انجام امور فوق منوط به تشکیل انجمن یا معرفی هیئت های منتخب از سوی مراکز تا پایان مرداد ماه ۱۳۹۷ است.

فرج گفت: در ادامه جلسه مدیران مراکز پشتیبانی فنی سینما نیز برخی معضلات فعالیت خود را مطرح کردند و صفائی کارشناس امور مالیاتی سازمان به منظور آشنایی بیشتر با قوانین و دستورالعمل‌های مالیاتی توضیحات مفید و موثری را برای حاضران در جلسه ارائه داد.

مدیر کل دفتر توسعه فناوری‌های سینمایی گفت: همچنین مقرر شد تا مراکز در تعامل بیشتر با دفتر توسعه و فناوری قرار گیرند و نظر و پیشنهادات مفصل و اجرایی خود را ارائه دهند.

در پایان این جلسه تفاهمنامه بین سازمان سینمایی و کشور آذربایجان مورد بررسی قرار گرفت.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: