از مجریان معروف و پرمخاطب تلویزیونی آمریکا،

«کریس هاردویک» بخاطر اتهام جنسی از شبکه ای‌ام‌سی کنار گذاشته شد

کدخبر: 2222718

شبکه «AMC» ادامه پخش برنامه کریس هاردویک با عنوان «گفتگو با کریس هاردویک» را بخاطر اتهامات تجاوز جنسی این مجری قطع کرد.

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس به نقل از هالیوود ریپورتر ، شبکه «AMC» ادامه پخش برنامه کریس هاردویک با عنوان «گفتگو با کریس هاردویک» را بخاطر اتهامات تجاوز جنسی این مجری قطع کرد.

توقف این شوی تلویزیونی پربیننده در آمریکا به دلیل اتهام تجاوز جنسی که از سوی خانم «خلو دیسکترا» نامزد سابق «کریس هاردویک» عنوان شده، صورت گرفته است.

مسولین این شبکه در مورد توقف این برنامه و قطع همکاری با آقای هاردویک نوشتند:"ما طی سال ها رابطه کاری بسیار خوب و مثبتی با کریس هاردویک داشتیم لیکن در حال حاضر با چالش و مشکل اتهامات جنسی که متوجه آقای هاردویک شده مواجه شده ایم ازینرو برنامه «گفتگو با کریس هاردویک» روی آنتن نمی رود و کریس هم تصمیم گرفته که از برنامه هایی که در پنل کاری خود با شبکه amc و bbc در آمریکا دارد کناره گیری کند.

این درحالیست که همین امروز قرار بود «دانلد گلاور» مهمان برنامه «گفتگو با کریس هاردویک» باشد که این برنامه لغو شد.

خانم «خلو دیکسترا» که نامزد سابق کریس هاردویک بوده ادعا می کند که بارها توسط نامزدش مورد تجاوز جنسی قرار گرفته است و این درحالیست که هاردویک تمام این ادعاها را به شدت رد می کند.

سیل رسوایی های جنسی با افشا شدن اتهامات تجاوزها و آزارهای مکرر «هاروِی وِینستِین» غول تهیه کنندگی هالیوود در سال گذشته میلادی به جریان افتاد و متعاقب آن بسیاری از زنان به افشای موارد تجاوزات جنسی که از سوی مردان در هالیوود در مورد آنان اتفاق افتاده پرداختند که تا به امروز ادامه داشته و شمار بسیار زیادی از عوامل هالیوودی از هنرپیشه تا کارگردان و عوامل پشت صحنه و مجری و برنامه ساز و تهیه کننده را در بر گرفته است.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: