المنار گزرش داد؛

الحدیده؛ باتلاق متجاوزان و مزدوران سعودی-آمریکایی

کدخبر: 2223292

شماری از شبکه‌های تلویزیونی عربی و غیر عربی دست به دست هم دادند تا درباره یمن دروغ بگویند، اما بار دیگر میدان نبرد، واقعیت و حقیقت را بیان کرد و به اثبات رساند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان ، شماری از شبکه های تلویزیونی عربی و غیرعربی دست به دست هم دادند تا درباره یمن دروغ بگویند اما بار دیگر میدان نبرد، واقعیت و حقیقت را بیان کرد و به اثبات رساند. شبکه تلویزیونی المنار با اعلام این مطلب افزود چه اتفاقی در الحدیده و ساحل غربی یمن رخ داده است و رخ می دهد؟

گزارشگر این شبکه گفت نیروهای متجاوز سعودی و آمریکایی بار دیگر کوشیدند تا بر بندر و سواحل و فرودگاه الحدیده تسلط یابند. این حمله همراه با حملات هوایی و دریایی و بیشتر به منطقه دوم متمرکز بود که پرجمعیت و دارای اهمیت بسیار زیادی است زیرا الحدیده تنها گذرگاه دریایی کمک های بشردوستانه به یمنی هایی است که از حدود چهار سال پیش با حملات متجاوزان روبرو هستند.

ارتش و کمیته های مردمی یمن در ساحل کمین هایی آماده کرده بودند و نیروهای متجاوز را به باریکه هایی در داخل سواحل کشاندند و سپس به عملیات گسترده ای اقدام کردند و نیروهای متجاوز و مزدوران آنان را دور زدند و به صفوف متجاوزان یورش بردند و ارتباط آنان را با یکدیگر قطع کردند. با این تاکتیک، نیروهای مهاجم در ساحل به محاصره در آمدند و صحنه به گورستانی برای آنهایی تبدیل شد که کوشیدند به سمت داخل پیشروی کنند و متجاوزان و مزدورانشان یا کشته یا زخمی شدند و فریاد کمک خواهی شان بلند شد اما آنان برای فرار، جایی به غیر از دریا نداشتند.

متجاوزان در برابر گورستان جدید به وجود آمده در سواحل استان الحدیده و برای جبران شکست و بالا بردن روحیه عناصر به جبهه الدریهمی نزدیک فرودگاه الحدیده متمرکز شدند و بمباران شدید بار دیگر به متجاوزان امکان دارد به فرودگاه نزدیک شوند و تصاویری از نزدیکی آن بگیرند و ادعا کنند این فرودگاه در کنترل آنهاست و این تصاویر را ده ها شبکه وابسته به نیروهای متجاوز به عنوان جنگ روانی پخش کردند اما طولی نکشید تصاویر ستاد تبلیغات جنگ ارتش و کمیته های مردمی یمن از داخل فرودگاه این ادعاها را تکذیب کرد.

اخیرا درگیری ها در شهر بندری الحدیده یمن میان نیروهای انصارالله و ائتلاف متجاوز سعودی-آمریکایی شدت یافته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: