مهمترین عناوین اقتصادی ۲۹ خردادماه؛

ضرورت فروش سهم ۲۰ درصدی دولت از سهام عدالت/تامین ارز ۴۲۰۰ تومانی به ۳ گروه کالایی محدود شد

کدخبر: 2224070

مشکلات صنعت مرغداری،رشد شاخص بورس و کاهش قیمت سکه از مهمترین اخبار اقتصادی امروز است.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین عناوین اخبار اقتصادی امروز (سه شنبه ،29 خرداد ماه) به شرح ذیل است:

طراحی سامانه یکپارچه نظام ارزی عاملی مهم در جلوگیری از قاچاق کالا/اختصاص ارز ۴۲۰۰ تومان به سه گروه کالایی سیف گفت: ساماندهی سامانه یکپارچه نظام ارزی در حذف واسطه ها ازخروج کالا بدون بازگشت سرمایه و قاچاق کالا جلوگیری می کند.

آینده روشنی پیش روی صنعت مرغداری نیست/نرخ هر کیلو مرغ ۷۵۰۰ تومان یک مقام مسئول گفت: با توجه به نوسان شدید نرخ نهاده های دامی و زیان انباشت تولیدکنندگان، آینده روشنی پیش روی صنعت مرغداری نیست.

۱۸۳ هزار نفر وام ۱۵ میلیون تومانی ازدواج گرفته اند/ نشانه های خروج از رکود در حوزه مسکن به چشم می خورد معاون اقتصادی بانک مرکزی گفت: با توجه به افزایش وام ازدواج به ۱۵ میلیون تومان تا به امروز ۱ ۸۳ هزار نفر در سال ۹۷ موفق به دریافت وام ازدواج شدند.

ضرورت فروش سهم 20 درصدی دولت از سهام عدالت/تامین ارز 4200 تومانی به 3 گروه کالایی محدود شد

شاخص بورس به ارتفاع ۱۰۶ هزار واحدی رسید شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با رشد ۱۹۷۰.۵۶ واحدی به پله ۱۰۶ هزار و ۵۰۴ واحدی رسید.

بخش اعظم نوسانات نرخ ارز حبابی است رئیس پژوهشکده پولی و بانکی گفت: بخشی از افزایش نرخ ارز ناشی از عوامل بنیادی است، اما بخش عمده آن واقعاً حبابی و ناشی از انتظارات و عوامل ناپایدار است.

تحریم قطعات و مواد اولیه به جای خودرو نجفی منش، با بیان اینکه این بار آمریکا خودروی ایران را تحریم نکرده است، گفت: محدودیت های سختی برای قطعات و مواد اولیه در نظر گرفته شده است.

باید سهم ۲۰ درصدی دولت در سهام عدالت را بفروشیم/دولت، این همه شرکت دولتی نیاز ندارد کرباسیان گفت: باید ۲۰ درصد سهم دولت در شرکت های تعاونی سهام عدالت را هم بفروشیم و خودمان را از بنگاهداری رها کنیم.

ضرورت فروش سهم 20 درصدی دولت از سهام عدالت/تامین ارز 4200 تومانی به 3 گروه کالایی محدود شد

نوای بارش باران در برخی مناطق کشور/آسمان تهران کمی ابری است در ساعات بعدازظهر در برخی استان های کشور رگبار پراکنده باران و برخی نقاط احتمال رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

قیمت سکه کاهش یافت/ پوند ۹,۳۸۶ تومان هر قطعه سکه طرح قدیم دو میلیون و ۵۱۵ هزار تومان و سکه طرح جدید دو میلیون و ۳۹۳ هزار تومان به فروش رسید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: