در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

شکایتی مبنی بر ربوده شدن سنگ قبرها امامزاده عبدالله وجود ندارد

کدخبر: 2224153

حجت الاسلام اوتارخانی گفت: تا امروز گزارشی مبنی برای این خبر که منتشر شده، به دست ما نرسیده و تا دو ماه آینده بازسازی امامزاده عبدالله به اتمام می‌رسد.

حجت الاسلام والمسلمین سعید اوتارخانی رئیس اداره اوقاف شهرستان ری درگفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درخصوص خبر منشر شده پیرامون ربوده شدن سنگ های قبر امامزاده عبدالله شهرستان ری گفت:هیچ خبری از ربوده شدن سنگ های قبر امامزاده نیست، و تا امروز گزارشی مبنی برای این خبر که منتشر شده، به دست ما نرسیده است، فقط اگر خاطرتان باشد، همان اوایل طرح توسعه، جنجالی براثر تخریب قبور و امامزاده برپا شد. همکنون تمام صحن ها و قبور نوسازی شده اند و ما هیچ سنگ تاریخی و ارزشی نیز نداشتیم که بخواهیم نگران دزده شدن آن باشیم.

وی در ادامه با اشاره به اتمام فاز اول صحن امامزاده عبدالله شهرری، بیان کرد: امروز اگر شما وارد حیاط امامزاده شوید، یک راهرو در وسط وجود دارد، که ضلع جنوبی و جنوب غربی آن به اتمام رسیده است و از اوایل این هفته درتدارک ورود به شبستان و بازسازی آن هستیم.

بازسازی امامزاده تا دوماه دیگر به پایان می رسد

رئیس اداره اوقاف شهرستان ری ، درخصوص پیش بینی زمان اتمام کار، افزود: پیش بینی و برنامه ریزی های ما این است که تا دوماه آینده کار به اتمام برسد و امامزاده با صحن و سرایی جدید، نورپردازی و برج های نوری، خیلی تمیزتر از قبل میزبان زائران می شود.

یک و نیم میلیارد تومان هزینه بازسازی امامزاده عبدالله شهر ری

حجت الاسلام والمسلمین اوتارخانی در ادامه این گفتگو درخصوص برآورد هزینه های توسعه و بازسازی امامزاده عبدالله شهر ری، اظهار کرد: برآورد و تمام هزینه های انجام شده حدود یک و نیم میلیارد تومان است که بدون هیچ حمایت و کمکی از جانب دولت و شهرداری صورت گرفته و تمام مبالغ از خود امامزاده و هیئت امنأ آن است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: