غلامرضا میرحسینی بر صندلی مدیریت رادیو ورزش نشست

کدخبر: 2224176

آیین معارفه غلامرضا میرحسینی مدیر جدید رادیو ورزش با حضور حمید شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی برگزار شد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ آیین معارفه میرحسینی مدیر جدید رادیو ورزش و تکریم دکتر قاسمی مدیر پیشین این شبکه با حضور دکتر شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی، جمعی از مدیران شبکه های رادیویی، مدیران گروه و کارکنان رادیو ورزش در سالن جلسات معاونت صدا برگزار شد.

شاه آبادی در این مراسم با اشاره به اهمیت و جایگاه رادیو ورزش در معاونت صدا گفت: تحلیل ها و بررسی های انجام شده از رادیو ورزش نشان می دهد که عملکرد این شبکه خوب و شایسته بوده است. مسئله قابل تأمل آن است که رادیو ورزش یکی از مجموعه های مهم، پویا و پرمخاطب رسانه ملی است که فعالیت آقای میرحسینی سرپرست جدید این شبکه در این زمینه را کمی سخت تر می کند. اما با توجه به شناختی که از وی وجود دارد، اشراف به امور و شخصیت بسیار پر تعاملی که دارند، یقیناً نقش موثری در این شبکه خواهند داشت.

وی درباره دغدغه ها و مسائل موجود در رادیو ورزش افزود: بسیاری از مشکلات رادیو ورزش به بیرون از خانواده رادیو ارتباط دارد. از این رو برای رفع مشکلات، ابتدا باید به بیرون توجه داشت. همچنین باید از تمام ظرفیت این شبکه برای اجرای امور جاری آن بهره برد تا در نهایت فرصتی در اختیار مدیر شبکه قرار گیرد تا بتواند نیاز ها و امتیازات را از بیرون رادیو ورزش تامین کند. برای نمونه می توان به سهم رادیو ورزش در اطلاع رسانی از بازی های استانی، کشوری و بین المللی و نقش آفرینی در حوزه ورزش کشور اشاره کرد که به بخش های مختلف خارج از سازمان ارتباط دارد.

وی با اشاره به جایگاه مخاطبان در رادیو ورزش گفت: مخاطبان رادیو ورزش نقش کلیدی و مؤثری در ارتقاء این شبکه رادیویی دارند. بنابراین می توان از حضور مخاطبان این رسانه برای ایجاد فرصت های جدید بهره جست. مثلا برنامه صبحگاهی رادیو ورزش که مخاطبان زیادی به آن وابسته هستند، می تواند در تحقق اهداف این شبکه نقش بسزایی داشته باشد.

شاه آبادی ضمن اشاره به نقش مؤثر نوآوری در رسانه ها در عصر کنونی افزود: هرقدر نوآوری و خلاقیت بیشتری در رادیو ورزش وجود داشته باشد، می تواند زمینه ساز برنامه ریزی های مؤثر برای ایجاد فرصت های جدیدتر باشد که این امر سبب می شود تا رسانه رادیو از عرصه تاثیرگذاری فاصله نگیرد.

وی در پایان ضمن قدردانی از دکتر قاسمی مدیر سابق رادیو ورزش و آرزوی توفیق برای میرحسینی مدیر جدید رادیو ورزش، استفاده از ظرفیت ها، ایده های نو و بهره مندی از ظرفیت مجموعه های بیرونی را از مدیر جدید رادیو ورزش خواستار شد تا بتواند زمینه ساز شیوه های نوین برنامه سازی و خلق نوآوری های جدید در این شبکه رادیویی باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: