حمایت مارک بوسنیچ از دخیا

کدخبر: 2224275

سنگربان سابق تیم ملی استرالیا در آستانه دیدار تیم های ملی ایران و اسپانیا به حمایت از همتای خود در تیم ملی اسپانیا پرداخت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ داوید دخیا در تساوی 3-3 اسپانیا مقابل پرتغال در بازی اول مرحله گروهی جام جهانی 2018 روسیه ، در مهار ضربه رونالدو مرتکب اشتباه بزرگی شد و پرتغال به گل دوم رسید، که این اشتباه انتقادات فراوانی را متوجه گلر منچستریونایتد کرد.اما مارک بوسنیچ به حمایت از این دروازه بان پرداخت.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی 2018 را لحظه به لحظه در اینجا( جام جهانی 2018) دنبال کنید.

اسپانیا امروز برابر ایران ،صدرنشین گروه دوم، قرار خواهد گرفت و فرناندو هیرو، روز سه شنبه در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی عنوان کرد : "هیچ شک و تردیدی در مورد وضعیت دخیا ندارد."

بوسنیچ ، هم که از دو مقطع در اولدترافورد بازی کرده، می گوید انتقاد از اسپانیایی به دلیل استانداردهای بالایی است که او از خود نشان داده است.

بوسنیچ گفت: "ببینید، داوید دخیا دروازه بان عالی است، او یکی از بهترین دروازه بان های جهان است، اما آن شب او اشتباه کرد، اشتباه وحشتناکی بود."

"این کابوس دروازه بان است. او به درستی مورد انتقاد قرارگرفته است و باید به شرایط عادی برگردد."

"البته او دروازه بانی در کلاس جهانی است. به همین دلیل توجه بیشتری به بازیکنان سطح بالا و به ویژه دروازه بان ها می شود. زمانی که شما یک اشتباه را انجام می دهید، مردم از شما چنین انتظاری ندارند.

"هنگامی که دروازه بان کسی باشد که هیچ کس از قبل از آن نام او را شنیده و او اشتباه می کند، آن ها با اشتباه او کنار می آیند."

گلر سابق منچستریونایتد افزود: "وقتی فردی مانند دخیا، مانوئل نویر یا تیبو کوتوا اشتباه می کنند، مردم باخود می گویند چه خبر است. این کاملا طبیعی است."

  • بیشتر بخوانید؛
  • آزمون کلید شگفتی ایران برابر اسپانیا خواهد بود
  • سایت انگلیسی نتیجه دیدار ایران و اسپانیا را پیش بینی کرد
  • شاگردان کی روش وارد کازان شدند + عکس

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: