زاکانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

نامه برخی اصلاح‌طلبان برای مذاکره با آمریکا، خیانت به کشور است

کدخبر: 2225114

نماینده سابق مجلس با اشاره به نامه برخی اصلاح طلبان مبنی بر مذاکره با آمریکا گفت: این افراد زمینه ساز اهداف ایالات متحده هستند.

علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ با اشاره به اینکه برخی اشخاص اصلاح طلب طی نامه ای به مسئولان نظام خواستار مذاکره مستقیم با آمریکا شده اند اظهار کرد: این موضوع شفاف است و به ارزیابی خاصی نیاز ندارد. عده ای هدف گذاری رئیس جمهور آمریکا را در داخل کشور زمینه سازی می کنند.

وی در ادامه گفت: پیاده نظام و ستون پنجم دشمن کسانی هستند که اهداف ترامپ در درون کشور را دنبال می کنند و خواستار مسئله بارها آزموده شده هستند، آزمایشی که خیانت، بدعهدی و جنایت آمریکا نسبت به ملت هایی همچون ایران را تایید می کند. در کل این نامه خطای بزرگی است که جز خیانت و جهل مطلق توجیه دیگری ندارد.

زاکانی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا با وجود مشکلات بنیادین آمریکا با ایران برخی اصلاح طلبان خواستار مذاکره با این رژیم جنایت کار هستند، گفت: خواسته این افراد یا به سبب جهل مطلق و یا به دلیل نفوذ است، زیرا یکی از این دو ویژگی باعث می شود با وجود تمام خیانت ها و بدعهدی های آمریکا برخی در کشور فعالیت هایی انجام دهند که خوشایند ایالات متحده و بر خلاف منافع ملی است.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار کرد: اگر دستگاه های امنیتی کشور به دنبال عناصر و عوامل نفوذی هستند، می توانند با تحقیق روی عده ای که نامه درخواست مذاکره را نوشتند متوجه شوند کدام به سبب نادانی و کدام به دلیل نفوذ است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: