آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

کدخبر: 2225151

دنیای فوتبال هر روز شاهد شایعاتی از انتقال بازیکنان صاحب نام به تیم‌های مختلف است که برخی از آن‌ها تبدیل به واقعیت می‌شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ به نقل از سایت « گل » هر روز در دنیای فوتبال شایعاتی از انتقال بازیکنان با مبالغ سرسام آور به سایر باشگاه ها منتشر می شود.

بواتنگ به منچستریونایتد می پیوندد
  • اولین خبر نقل و انتقالات مربوط به جدایی احتمالی بواتنگ از بایرن مونیخ است. مسئولان باشگاه منچستریونایتد در تلاش اند تا بازیکن قدرتمند خط دفاعی بایرن مونیخ، را به خدمت بگیرند. خوزه مورینیو نیز اعلام کرده برای این بازیکن صاحب نام تنها ۵۰ میلیون پوند هزینه خواهد کرد، در غیر این صورت به دنبال بازیکنانی با ارزش مالی کمتر خواهد گشت. مسئولان بایرن نیز به دنبان آن هستند تا این بازیکن را با مبلغی حدود ۷۰ میلیون پوند به فروش برسانند.
جورگینیو راهی منچسترسیتی شد

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

  • مسئولان تیم منچسترسیتی در تلاش اند تا در نقل و انتقالات تابستانی جورگینیو بازیکن ناپولی را با مبلغ ۵۰ میلیون پوند جذب کرده و به تیم خود بیاورند.
بیشتر بخوانید: امره جان به یوونتوس پیوست واکنش فیفا به اظهارات بازیکن تیم فوتبال مراکش پوگبا زیر ذره بین بارسلونا قرار گرفت

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

  • ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا علاقه مند است تا در نقل و انتقلات تابستانی پل پوگبا جایگزین آندرس اینیستا در این تیم شود و رقم پیشنهادی برای جذب این بازیکن را نیز ۱۲۰ میلیون یورو عنوان کرده است. مسئولان بارسلونا همچنین علاوه بر پوگبا، میرآلم پیانیچ و کریستین اریکسن را نیز به عنوان گزینه های اصلی نقل و انتقالات خود در ماه تابستان معرفی کردند.
تیاگو در لیست خرید های تابستانی رئال مادرید

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

  • شایعات حاکی از آن است که تیاگو آلکانترا ، هافبک قدرتمند بایرن مونیخ قرار است پس از اتمام قرارداد خود این تیم را ترک کرده و به یکی از تیم های صاحب نام دنیای فوتبال بپیوندد. یکی از گزینه های اصلی این بازیکن نیز، رئال مادرید است.
تاتنهام به دنبال جوردی آلبا

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

  • جوردی آلبا به تازگی اعلام کرده است که از حضور در باشگاه بارسلونا راضی نیست. مسئولان تیم تاتنهام در تلاش اند تا آلبا را که تا سال ۲۰۲۰ قرارداد دارد را جذب کرده و به تیم خود آورند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: