در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

تأخیر ۱۸ ماهه تأمین اجتماعی در پرداخت مطالبات علوم پزشکی بقیةالله

کدخبر: 2225479

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله گفت: بدقولی بیمه‌ها امکان خدمات رسانی بیمارستان دندانپزشکی کشور را برای تمام بیمه‌ها میسر نکرد.

علیرضا جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله در گفت وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ بیان کرد: اخیرا تنها بیمارستان مجهز دندانپزشکی کشور در مجموعه درمانی این دانشگاه راه اندازی شد که تمام خدمات تخصصی اعم از جراحی ها، ایمپلنت و حتی اعمال زیبایی دندانپزشکی را انجام می دهد.

وی با اشاره به بیمه های طرف قرارداد بیمارستان دندانپزشکی گفت: اکنون فقط طرف قرارداد این بیمارستان، بیمه های نیروهای مسلح را با پوشش صد درصدی و همه بیمه های تکمیلی را شامل می شود و علی رغم پیشنهادات مختلف در حال حاضر از پذیرش بیمه های تأمین اجتماعی و سایر بیمه های پایه معذور هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله علت نپذیرفتن سایر بیمه ها را در این بیمارستان دندانپزشکی این گونه بیان کرد: بدقولی این بیمه ها مهمترین علت است زیرا هم اکنون علی رغم گذشت 18 ماه هنوز بیمه تأمین اجتماعی بدهی هایش را به دانشگاه پرداخت نکرده و این درحالی است که میزان مطالبات علوم پزشکی بقیه الله از این بیمه به سقف 120 میلیارد تومان رسیده است در واقع و در حقیقت این تنها بیمارستان از مجموعه درمانی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله است که فعلا غیر از نیروهای مسلح و تکمیلی با هیچ بیمه دیگری قرارداد ندارد.

جلالی اظهار کرد: بیمارستان دندانپزشکی فقط در صورت حمایت به موقع می تواند با عقد قرارداد سایر بیمه ها خدمات رسانی کند زیرا تجهیزات دندانپزشکی و مواد مصرفی آن بسیار گران است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: