آیین اختتامیه ۵رشته المپیاد ورزشی بازنشستگان شهرداری تهران برگزار شد

کدخبر: 2232254

آیین اختتامیه ۵ رشته پنجمین المپیاد ورزشی بازنشستگان شهرداری تهران با حضور مدیر عامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ الهام فخاری نائب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در این مراسم گفت:شورای شهر تهران در شرایط دشوار اقتصادی که همه ی کشور و از جمله مدیریت شهری با آن روبرو است تمام تلاش خود را می کند که روند برنامه ها،فضاها و کارهایی که مربوط به سازمان ها و از جمله سازمان بازنشستگی شهرداری تهران است ؛دچار چالش و کاستی نشود.

فخاری گفت: شما بازنشستگان عزیز را بهترین الگوهای سبک زندگی سالم شهروندی می دانم به این دلیل که شما درهمه دوران زندگی ،دوران خدمت و دوران بازنشستگی همچنان پویا،پرتلاش و ورزشکارهستید.چیزی که شاید بخش جوان جامعه ما از آن غافل بوده سبک سالم توام با حرکت ،پویایی و ورزش همگانی است که شما بیش ازهمه به آن توجه کرده اید امیدوارم این روحیه ودیدگاه شما را بتوانیم به نسل جوان انتقال دهیم.

محمد سالاری رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران نیز با مهم برشمردن سرمایه های انسانی سازمان ها ونهادها گفت: یکی از مهم ترین ماموریت های شورای اسلامی شهر تهران دردوره پنجم ماموریت های فرهنگی اجتماعی وورزشی است چرا که مهم ترین چالش شهرها و کلان شهرهایی همچون تهران نشاط وشادی بین این جامعه شهری است که هرروز متاسفانه درگیرمجموعه ای ازروزمرگی شده است . امروز خوشبختانه ما شاهد برگزاری مراسم های گوناگونی به مناسبت های مختلف با حضورپرشورمجموعه بازنشستگی شهرداری تهران هستیم.

مدیرعامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران هم در حاشیه این مراسم در گفتگوبا خبرنگاران گفت:تا امروزکه ۹ روزازبرگزاری پنجمین المپیاد ورزشی بازنشستگان شهرداری تهران می گذرد؛بیش از۱۹۰۰ نفراز بازنشستگان در۴۰۹۱ نفر - رشته درالمپیاد حضوریافته اندکه حدود50 درصد درآمارشرکت کننده ودرکل ادوارگذشته 35 درصد رشد را شاهدهستیم.

سید مهدی قاسمی با بیان اینکه بازنشستگان به دلایل متعدد کمتردرسطح اجتماع فعالیت دارند؛ادامه داد:این المپیاد بهترین فرصت برای پویایی وغنی شدن اوقات فراغت بازنشستگان است. برگزاری چنین المپیادهایی می تواند به عنوان نماد توسعه سلامت درجامعه باشد. وی با اشاره به اینکه برگزاری المپیاد بعدی دردستورکار سازمان بازنشستگی شهرداری تهران است؛گفت: ششمین دوره المپیاد ورزشی بازنشستگان دردهه فجرسال آینده برگزارخواهد شد.

به گفته قاسمی هدف ازاین مسابقات ترویج ورزش همگانی درسطح جامعه خواهد بود.

وی درپایان افزود:درحال حاضر12 هزاربازنشسته و وظیفه بگیرماهانه از سازمان بازنشستگی شهرداری تهران حقوق دریافت می کنند که توجه به اوقات فراغت وغنی سازی این اوقات وهمچنین سلامت بازنشستگان عزیز از مهمترین استراتژی های سازمان بازنشستگی شهرداری تهران است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: