فرماندار شهر ری:

علیرضا فغانی و حمیده عباسعلی از استعدادهای درخشان شهر ری هستند

کدخبر: 2235113

جمالی پور گفت: امروز شهر ری با ۵ مدال قهرمانی در المپیک و بازی های آسیایی یکی از شهرستان های مهم استان تهران در زمینه ورزشی است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هدایت الله جمالی پور فرماندار شهر ری گفت: ورزش در کشور ما اهمیت بسیاری دارد و نشاط را به جامعه بر می گرداند .

وی با بیان اینکه نشاط اجتماعی نیز برای این منطقه موثر است، افزود: ورزش وسیله است برای کنترل جوانان. شور و نشاط جوانی را می توان با ورزش کنترل کرد.

فرماندار شهر ری ادامه داد: امروز شهر ری با ۵ مدال قهرمانی در المپیک و بازی های آسیایی یکی از شهرستان های مهم استان تهران در زمینه ورزشی است .

جمالی پور افزود: حمیده عباسعلی قهرمان کاراته در بازی های آسیایی و علیرضا فغانی داور برتر جام جهانی ۲۰۱۸ از استعدادهای درخشان شهرستان ری هستند. اگر به افرادی امثال این افراد توجه بیشتری شود می توانند افتخار آفرینی های بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه وزارت ورزش پایگاه قهرمانی ندارد، گفت: وزارت ورزش باید به ورزشکاران محروم که امکانات کافی در زمینه رشد استعداد های خود ندارند کمک ویژه داشته باشد .

جمالی پور تصریح کرد: ظرفیت باشگاهی در کشور اندک است و در این شرایط نمی توانیم ورزش حرفه ای داشته باشیم.

فرماندار شهر ری در نهایت گفت: استانداری تهران باید امکانات ورزشی را در اختیار قهرمانان ورزشی و مدال آوران قرار دهد تا بتوانیم شاهد افتخار آفرینی ورزشکاران در بازی های ۲۰۱۸ جاکارتا و المپیک ۲۰۲۰ توکیو داشته باشیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: