کریمی قدوسی در سوال از وزیر اطلاعات:

در تجمع مقابل مجلس حتی یک دست نوشته درباره حصر دست کسی نبود/ دغدغه مردم اقتصاد است

کدخبر: 2237197

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: یادمان هست که دو هفته پیش چه تجمعی روبروی مجلس اتفاق افتاد اما لابه‌لای این تجمعات هیچ کدام یک پلاکارد هم مبنی بر رفع حصر، دستگیری چند ادمین تلگرامی و یا بستن دو روزنامه در دست نداشتندو تمام دغدغه تجمع کنندگان رفع گرفتاری‌ها و مشکلات بود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمدجواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی امروز یکشنبه (31 تیر ماه 97) ضمن تسلیت و تبریک شهادت دسته جمعی 11 نفر از بسیجیان و سپاهیان در نقاط مرزی کشور اظهار داشت: امروز نگرانی مردم و دغدغه اصلی مسائل اقتصادی است بنده می‌خواستم به جای سوالم از وزیر اطلاعات موضوع مسائل اقتصادی را بیان کنم.

وی افزود: بنده با آقای مطهری قبل از طرح سوال از وزیر اطلاعات خواستم که نامه‌ای بنویسیم و هر دو سوالمان را پس بگیریم و اشاره کنیم که اولویت با مسائل اقتصادی کشور است اما آقای مطهری گفت هر چیز جای خود را دارد و باید مسائل با هم مطرح و حل شود و اصرار بر مطرح شدن سوال خود داشت.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: 15 روز در حوزه‌های انتخابیه خود بودیم گرفتاری‌های مردم و مشکلات کسبه و بازاریان را از نزدیک دیدیم مردم انتظار دارند مجلس ورود پیدا کند.

وی عنوان کرد: یادمان هست که دو هفته پیش چه تجمعی روبروی مجلس اتفاق افتاد اما لابه‌لای این تجمعات هیچ کدام یک پلاکارد هم مبنی بر رفع حصر، دستگیری چند ادمین تلگرامی و یا بستن دو روزنامه بر دستانشان نبود و تمام دغدغه تجمع کنندگان رفع گرفتاری‌ها و مشکلات امروز بود و این امری است که همه ما بر آن اذعان داریم.

ادامه دارد....

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: