با حکم وزیر بهداشت؛

رئیس سیزدهمین المپیاد قهرمانی دانشجویان پسر وزارت بهداشت منصوب شد

کدخبر: 2248237

در حکمی از سوی وزیر بهداشت، دکتر محمد رضا فراهانی معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت به عنوان رئیس سیزدهمین دوره المپیاد قهرمانی دانشجویان پسر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور معرفی و منصوب شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از مفدا، در بخشی از حکم انتصاب ریاست سیزدهمین المپیاد قهرمانی دانشجویان پسر وزارت بهداشت که به امضای وزیر بهداشت رسیده، خطاب به دکتر محمدرضا فراهانی آمده است: "ورزش یکی از ارکان اصلی زندگی فردی انسان و عامل اساسی سلامت جسم و افزایش امید به زندگی و تأمین نشاط و شادابی به ­ویژه در دانشجویان بوده و با تأثیرات گسترده در کاهش آسیب‌های اجتماعی به شمار می‌آید. جامعه ورزشکار جامعه‌ای پرتلاش و با نشاط و زنده خواهد بود و جامعه دانشجویی ما امروز به این نشاط و طراوت نیازمند است. بدون تردید تلاش در راستای توسعه ورزش در سطح دانشگاه‌ها جزء وظایف اصلی همه دست‌اندرکاران امور دانشجویان در دانشگاه‌ها است.

نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ ­به عنوان «رئیس سیزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان پسر » منصوب می‌شوید. امید است با استعانت از ایزد منان، با پیش‌بینی برنامه‌های مناسب و بهره‌گیری از نیروهای کارآمد، متعهد و متخصص و با نظارت کامل و دقیق بر کلیه امور، در برگزاری این رخداد بزرگ ورزشی دانشجویی موفق و مؤید باشید."

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: