بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان در محکومیت کشتار دانش‌آموزان یمنی

مجامع حقوق بشری با عوامل جنایت دردناک کشتار دانش‌آموزان یمنی برخورد قاطع کنند

کدخبر: 2248505

سازمان بسیج فرهنگیان کشور ضمن محکوم نمودن کشتار دانش‌آموزان یمنی، از مجامع حقوق بشری دنیا می‌خواهد به این جنایت جدید و دردناک رسیدگی و با عوامل آن قاطعانه برخورد نمایند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری فارس، سازمان بسیج فغرهنگیان در محکومیت کشتار دانش‌آموزان یمنی، بیانیه‌ای صادر کرد؛ در این بیانیه آمده است: متاسفانه باخبر شدیم جنگنده‌های رژیم سعودی در جنایتی جدید اتوبوس حامل کودکان دانش‌آموز یمنی را در شهر "ضیحان" استان صعده مورد هدف قرار داده که به شهادت و زخمی شدن ده‌ها نفر از اطفال بی‌گناه منجر شد.

این جنایت در حالی مقابل چشم همه دنیا انجام می‌شود که در کمتر از یک هفته قبل به بیمارستانی در یمن حمله شده است که بیماران بستری را قتل عام نموده‌اند.

در این بیانیه آمده است: بی‌تردید استمرار حمایت تسلیحانی برخی کشورهای مدعی حقوق بشر از سعودی و امارات دلیلی آشکار بر شراکت در این چنین جنایات جنگی هست، که باید این کشورها را وادار به پاسخگویی نمود.

سازمان بسیج فرهنگیان کشور ضمن محکوم نمودن این اقدام صبوعانه و ددمنشانه، از مجامع حقوق بشری دنیا می خواهد به این جنایت جدید و دردناک رسیدگی و با عوامل آن قاطعانه برخورد نمایند و نیز همه تلاش خود را برای توقف فوری حملات به مردم بی دفاع یمنی به کار گرفته و تدابیر و اقدامات لازم را برای حفاظت از سلامت و امنیت غیرنظامیان به ویژه زنان و کودکان به کار بندند.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: