رحیمی: کمیته برگزاری بازی‌ها تلاش زیادی برای رفع مشکلات تیم‌ها نکرده/ نمی‌توان گفت که همه چیز ایده‌آل است

کدخبر: 2249556

عضو کادر سرپرستی کاروان ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ گفت: ما برای تیم‌هایی که در حومه جاکارتا داریم شخصا اقدام کردیم، چون کمیته برگزاری بازی‌ها تلاش زیادی برای رفع مشکلات این تیم‌ها نکرده است.

اصغر رحیمی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شرایط اسکان و تغذیه ورزشکاران در هجدهمین دوره بازی های آسیایی اظهار داشت: در دهکده بازی ها، جاکارتا و پالمبانگ از نظر اسکان و تغذیه مشکلی وجود ندارد. البته در بحث میزبانی نمی توان گفت که همه چیز ایده آل است، اما در مجموع مشکل خاصی وجود ندارد.

وی در ادامه افزود: موضوع مهم در جاکارتا مربوط به ترافیک و شلوغی این شهر است و برخلاف آنکه پیش از این کمیته برگزاری مسابقات قول داده بود مسیر ویژه ای برای ورزشکاران در نظر گرفته نشده است و ما برای طی کردن یک مسیر کوتاه در خارج از دهکده باید چندین برابر زمان بگذاریم.

عضو کادر سرپرستی کاروان ایران در خصوص حضور تیم ها در حومه جاکارتا گفت: چهار رشته از کاروان ما در حومه جاکارتا مستقر هستند و این تیم ها مشکلات بیشتری دارند، چرا که در بحث تغذیه با آنها هتلی برخورد می شود. برای تیم فوتبال به حومه جاکارتا رفتیم و این مشکل را حل کردیم. البته قبل از این هم پیش بینی کرده بودیم که برگزاری مسابقات در چند مکان مختلف مشکلات زیادی را برای تیم ها به همراه خواهد داشت.

رحیمی خاطرنشان کرد: تیم اسلالوم امروز وارد محل برگزاری مسابقات شد و در حومه جاکارتا استقرار یافت. ما برای تیم هایی که در حومه جاکارتا داریم شخصاً اقدام و مشکلات شان را حل کردیم، چرا که کمیته برگزاری مسابقات تلاش زیادی برای رفع مشکلات این تیم ها نکرده است.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: