در هشتادو یکمین جلسه شورا صورت می گیرد:

بررسی دوفوریت لایحه " طرح جامع نحوه اخذ مطالبات شهرداری تهران"

کدخبر: 2252108

اعضای شورای اسلامی شهر تهران همزمان با آخرین جلسه در اولین سال از دوره پنجم دوفوریت لایحه " طرح جامع نحوه اخذ مطالبات شهرداری تهران بررسی خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، هشتادویکمین جلسه از پنجمین دوره شورا در حالی برگزار می شود که آخرین جلسه از اولین سال این دوره خود خواهد بود. این جلسه فردا سی ام مرداد از ساعت ۹ الی ۱۱ برگزار می شود.

گفتنی در این جلسه علاوه بر لایحه دوفوریتی " طرح جامع نحوه اخذ مطالبات شهرداری تهران" یک فوریت "الحاق سه تبصره به مصوبه تعیین نرخ عوارض تردد وسایل نقلیه در محدوده های مرکزی شهر تهران" نیز بررسی خواهد شد.

انتخاب یک نفر از اعضای شورای شهر تهران جهت عضویت در هیات تطبیق مصوبات نیز در دستور جلسه آتی شورا قرار دارد.

همچنین بررسی اصلاحیه تعیین بهای خدمات و چگونگی اعمال نظارت بر جمع آوری و دفع پسماندهای ویژه پزشکی، صنعتی و کشاورزی در شهر تهران نیز دیگر دستوری خواهد بود که در جلسه فردا مطرح خواهد شد.

بررسی نامه ریس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری در خصوص جابجایی اعضای شعب کمیسیون تبصره ذیل بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری و انتخاب ۲ نفر از صاحب نظران و اساتید دانشگاهی جهت عضویت در کمیته برنامه ریزی ونظارت موضوع بند ۱۳ ذیل ماده ۳ اصلاحیه مصوبه "مقابله ،کنترل و کاهش آسیب ها و ناهنجاریها ی اجتماعی " از دیگر موارد طرح شده در جلسه فردا خواهد بود.

همچنین در هشتادویکمین جلسه موضوع پلاک های ثبتی از جنبه تشخیص باغ یا عدم باغ بودن آنها نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: