بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸- اندونزی؛

کنارنگ و رازقیان به نیمه نهایی اسلالوم راه یافتند

کدخبر: 2252123

محمد مهدی کنارنگ و رکسانا رازقیان در دور مقدماتی مسابقات قایقرانی اسلالوم در بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ از حریفان خود گذشتند.

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، سومین روز از هجدهمین دوره مسابقات آسیایی در شهرهای جاکارتا و پالمبانگ اندونزی در حال برگزاری است و ورزشکاران رشته های مختلف در حال رقابت با یک دیگر هستند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا ( بازی های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ ) دنبال کنید.

در ادامه مسابقات قایقرانی امروز سه شنبه (۳۰ مرداد) ورزشکاران اسلالوم (کانو و کایاک) کشورمان در 2 قسمت آقایان و خانوم ها در مرحله مقدماتی با رقیبان خود به رقابت پرداختند.

محمد مهدی کنارنگ در بخش کانو اسلالوم تک نفره آقایان در ۲ راند با ۱۴ ورزشکار دیگر به رقابت پرداخت. کنارنگ در راند اول با ثبت رکورد ۱۱۳.۸۰ و در راند دوم با ثبت رکورد ۱۱۶.۳۹ و احتساب بهترین زمان در رده ۱۳ جدول ۱۵ نفره مرحله مقدماتی قرار گرفت و توانست به مرحله نیمه نهایی این مسابقات راه یافت.

در ادامه رکسانا رازقیان در بخش کایاک اسلالوم تک نفره بانوان در ۲ راند با ۱۱ ورزشکار دیگر به رقابت پرداخت. رازقی در راند اول با ثبت رکورد ۱۲۳.۱۶ و در راند دوم با ثبت رکورد ۱۱۲.۲۶ و احتساب بهترین رکورد در بین ۱۲ ورزشکار در رتبه ۷ قرار گرفت و توانست به مرحله نیمه نهایی این مسابقات راه پیدا کند.

امروز در ادامه مسابقات قایقرانی اسلالوم ورزشکاران در ماده های کایاک مردان و کانو بانوان به رقابت با یگدیگر خواهند پرداخت و امیرمحمد فتاح پور و شقایق سید یوسفی نمایندگان ایران در این مسابقات خواهند بود.

بیشتر بخوانید : جاور به فینال روئینگ تک نفره رسید/شجاعی از راهیابی به مسابقه نهایی بازماند

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: