ونگر: هنوز تصمیمی برای بازگشت نگرفته ام

کدخبر: 2252218

سرمربی سابق آرسنال از روزهای سخت خود بعد از خداحافظی از این تیم سخن به میان آورد. او هنوز تصمیمی برای بازگشت به دنیای مربیگری نگرفته است.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورت، آرسن ونگر بعد از سال‌ها مربیگری در آرسنال و لیگ جزیره فصل قبل تصمیم گرفت که از توپچیها خداحافظی کند. این مربی سرشناس فرانسوی هنوز تصمیمی برای بازگشت نگرفته‌است. این در حالی است که او با پیشنهادهایی مواجه شده است.

ونگر درباره احتمال بازگشت خود به مستطیل سبز گفت: هنوز تصمیمی برای بازگشت نگرفته ام. وقتی این همه سال در تیمی مشغول به مربیگری هستی بدون شک کنار ماندن از فوتبال بسیار سخت خواهد بود.

این مربی سرشناس فرانسوی ادامه‌ داد: خیلی سریع توانستم خود را از شرایط بد روحی که داشتم خارج کنم. با دوستان به بیرون می‌روم، روزنامه میخوانم و به ورزش کردن می پردازم. می‌توانم ساعت‌ها به افق بنگرم و فکر کنم. به هر حال دور ماندن از فوتبال سخت است.

ونگر در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا آنری شایستگی مربیگری کردن در بوردو را دارد؟ گفت‌: مربیگری کردن نیاز به جان‌فشانی و استعداد بالا دارد. آنری بسیار با هوش است و اطیمنان دارم که در مربیگری موفق می‌شود.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: