رحیمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

حاشیه‌سازی در استیضاح کرباسیان و سوال از رئیس‌جمهور، به ضرر مجلس است

کدخبر: 2252577

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: هر گونه حاشیه‌سازی در استیضاح وزیر اقتصاد و سوال از رئیس جمهور به ضرر مجلس تمام می‌شود.

علیرضا رحیمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ با اشاره به اعلام وصول طرح استیضاح مسعود کرباسیان وزیر اقتصاد و امور دارایی، اظهار کرد: برای مجلس رعایت مقررات و آیین نامه داخلی اهمیت دارد و بر اساس آن استیضاح وزیر اقتصاد در این بازه زمانی اعلام وصول شد.

عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه اعلام وصول استیضاح کرباسیان کاملا مطابق با آیین نامه و پس از بررسی در کمیسیون تخصصی انجام شد، ادامه داد: موعد زمانی این استیضاح فرا رسیده بود و امکان تغییر آن وجود نداشت.

وی با اشاره به انتقاد برخی از اعضای فراکسیون نمایندگان ولایی مبنی بر اینکه تداخل زمانی استیضاح کرباسیان با سوال از رئیس جمهور برای به حاشیه بردن سوال از رئیس جمهور است، گفت: رئیس جمهور ۳۰ روز مهلت داشت که برای پاسخ به نمایندگان به صحن علنی بیاید، اما تاکنون به صورت رسمی زمان حضور وی در مجلس اعلام نشده است در حالی که انتظار داشتیم این موضوع زودتر از طرف رئیس جمهور تعیین تکلیف می شد.

رحیمی با تاکید بر اینکه نه اعضای فراکسیون امید و نه مجموعه مجلس به دنبال حاشیه سازی نیستند، تصریح کرد: نکته حائز اهمیت هدف استیضاح است که اگر بهبود شرایط کشور باشد، باید نمایندگان فقط همین هدف را دنبال کنند و قاعدتا هرگونه حاشیه سازی چه در استیضاح و چه در سوال از رئیس جمهور به ضرر مجلس تمام می شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: