برای دریافت هزینه‌های درمان با بیمه تماس بگیرید

کدخبر: 2256673

در پی اختلال در پرداخت‌های بیمه رازی، اعضای صندوق اعتباری هنر برای دریافت هزینه های درمانی  خود باید با این بیمه تماس بگیرند.

نسیم آنلاین : در پی اختلال در پرداخت‌های بیمه رازی، اعضای صندوق اعتباری هنر برای دریافت هزینه های درمانی خود باید با این بیمه تماس بگیرند.

با پایان قراداد بیمه رازی با صندوق هنر بخشی از هزینه درمانی بیمه تکمیلی هنرمندان و خبرنگاران توسط بیمه رازی پرداخت نشده است.

یک مقام مسئول در این بیمه با بیان اینکه به علت تغییر نرم‌افزار سایت این اختلال صورت گرفته است از مشمولین که موفق به دریافت هزینه های درمان خود نشده‌اند خواست پس از ارسال مدارک از طریق سایت با تماس تلفنی روند پرداخت هزینه های درمانی را پیگیری کنند

در حالی از روند پرداخت هزینه درمان بیمه تکمیلی ادامه دارد که اسفند ماه گذشته سعید بیژنی سرپرست مدیریت بیمه‌های درمان بیمه رازی علت تاخیر در پرداخت هزینه‌های درمان بیمه تکمیلی خبرنگاران و هنرمندان را تغییرات سیستمی صندوق اعتباری هنر و بیمه رازی عنوان کرد و در عین حال از تغییرات مدیریتی بیمه رازی دانسته بود و از بروز شدن پرداخت‌ها و فاصله یک هفته از ارسال مدارک تا پرداخت خبر داده بود.

ارسال نظر: