پرسپولیس همچنان منتظر توافق با علی دایی

کدخبر: 2260503

باشگاه پرسپولیس با وجود تلاش‌های بسیار هنوز نتوانسته موافقت علی دایی را برای مطالباتش جلب کند.

به گزارش ایسنا، طبق قوانین صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها باید علاوه بر ارائه مدارک زیرساختی از نظر مالی هم هیچ گونه بدهی نداشته باشند. بر همین اساس مدیران باشگاه پرسپولیس طی روزهای اخیر تلاش زیادی انجام دادند تا در مدت زمانی که در اختیار داشتند بتوانند مدارک مالی خود را برای صدور مجوز حرفه‌ای AFC به نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا در فدراسیون فوتبال ارائه کنند اما با وجود این که مهلت آن‌ها روز گذشته به پایان رسید آن‌ها نتوانستند رضایت علی دایی را جلب کنند.

البته مدیران باشگاه طی روزهای اخیر مشکل بدهی محمدامین آرام طبع و مسعود همامی را حل کردند اما موضوع طلب علی دایی کماکان پابرجاست.

قرار بود پس از جدایی سرمربی سابق پرسپولیس از این تیم، باشگاه مالیات قراردادش را بپردازد که آن‌ها از این کار امتناع کردند و در ادامه دایی که از پرداخت نشدن مالیاتش بسیار ناراحت بود به کمیته انضباطی شکایت کرد. او در ادامه بر اساس مفاد قراردادش با باشگاه پرسپولیس خواهان درخواست سال سوم قرارداد خود شد.

مدیران فعلی باشگاه با ارسال نامه‌ای به اداره مالیات مدعی شدند تمام مالیات قرارداد علی دایی را پرداخت خواهند کرد و حالا در تلاش هستند طی روزهای آینده بتوانند رضایت علی دایی را هم گرفته و توافق انجام شده را به کمیته صدور مجوز حرفه‌ای ارسال کنند.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: