فیش حقوقی نمایندگان مجلس از شهریور ماه منتشر می‌شود + جزئیات

کدخبر: 2261317

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی تصمیم جدید این هیئت برای در دسترس قرار دادن فیش حقوقی نمایندگان را تشریح کرد.

احمد امیرآبادی عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به ایجاد سامانه متمرکز فیش حقوق و دستمزد کارکنان، گفت: طبق مصوبه هیئت رئیسه مجلس قرار شده که مجلس نیز به این سامانه بپیوندد.

وی با اشاره به جزئیات تصمیم هیئت رئیسه مجلس مبنی بر پیوستن مجلس به سامانه حقوق و دستمزد کارکنان، اظهار داشت: طبق این تصمیم مقرر شده که فیش حقوقی نمایندگان مجلس از پایان شهریور ماه امسال، به طور مستقیم در سامانه حقوق و دستمزد کارکنان قرار گیرد.

عضو هئیت رئیسه مجلس به جزئیات چگونگی قرارگیری فیش حقوقی نمایندگان مجلس در سامانه حقوق و دستمزد کارکنان اشاره کرد و افزود: قرار است فیش حقوقی شهریورماه نمایندگان مجلس به طور مستقیم از طریق اداره مالی مجلس به سازمان برنامه و بودجه ارسال شده و سپس از طریق این سازمان در سامانه متمرکز فیش حقوق و دستمزد کارکنان قرار می گیرد.

امیرآبادی با مثبت ارزیابی کردن اقدام انجام شده برای ایجاد سامانه متمرکز حقوق و دستمزد، گفت: این اقدام تأثیر بسزایی در ایجاد شفافیت اموال و دارایی کارکنان دولت و به خصوص نمایندگان مجلس دارد.

عضو هیئت رئیسه مجلس در پایان خاطرنشان کرد: تاکنون حدود 18 دستگاه به سامانه متمرکز فیش حقوق و دستمزد کارکنان پیوسته اند که از دیگر دستگاه ها نیز انتظار می رود، جهت شفاف سازی و جلب اعتماد عمومی به این سامانه پیوندند.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: