واکنش ظریف به حمله تروریستی اهواز:

ایران پاسخ قاطعی به تروریست ها می دهد

کدخبر: 2265453

وزیر امور خارجه با انتشار پیامی در صفحه توئیتر خود نوشت: جمهوری اسلامی ایران حامیان منطقه ای تروریسم و اربابان آمریکایی آنها را مسئول حمله در اهواز می داند. ایران برای دفاع از جان ایرانیان پاسخی سریع و قاطع به تروریست ها می دهد.

«محمد جواد ظریف» امروز - شنبه - به دنبال حمله تروریستی به مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز در صفحه شخصی خود در توئیتر تاکید کرد: «تروریست های اجیر شده، آموزش دیده، مسلح و تامین مالی شده توسط یک رژیم خارجی به اهواز حمله کردند. در میان قربانیان کودکان و روزنامه نگاران هم وجود دارند.‌ جمهوری اسلامی ایران حامیان منطقه ای تروریسم و اربابان آمریکایی شان را مسئول این حمله می داند.» وی در این پیام توئیتری تصریح کرد: «ایران برای دفاع از جان ایرانیان پاسخی سریع و قاطع به تروریست ها خواهد داد.»

به گزارش ایرنا، یک گروه مسلحانه تروریست وابسته به گروهک تجزیه طلب «الاحواز» امروز در جریان رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در اهواز پس از پوشیدن لباس مبدل سپاه و بسیج به جایگاه مسئولان و فرماندهان ارشد نطامی و انتظامی حمله کردند.

به گفته علی حسین حسین زاده معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان تاکنون 10 نفر در جریان این حمله تروریستی به شهادت رسیده اند.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با بیان این که شهدا اغلب از نیروهای سپاه، ارتش، خبرنگار و مردم حاضر در محل رژه نیروهای مسلح هستند، یادآور شد: در این حادثه بیش از 20 نفر مجروح شده اند که احتمال افزایش تعداد شهدا با توجه به شدت جراحت مصدومان وجود دارد.

منبع: ایرنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: